Vierailija

Kommentit (8)

2 vuotta olin Kämpissä ja ihan paskaa hommaa on. Aluksi ei millään saannut kaikkea siivottua, mutta kun tuli rutiini, kerkesi ihan hyvin. Tylsää työtä ja selkä kipeytyi niin, että oli irtisanouduttava. Ainoat hyvät puolet oli suht lyhyet työpäivät ja kuuluisuuksien näkeminen. Nyt olen ollut elokuusta asti koulussa siivoomassa ja on paljon kivempaa.

Työ on tosi raskasta ja kauhea määrä huoneita on päivässä vedettävä läpi oli ne missä kunnossa tahansa. Puolijuoksua ne siivotaan tosi huonosti läpi. Silti virheitä ei saisi tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta seurannut läheltä kyseistä touhua.. ei voi yleistää mut ainakin erään ison suomenlaajuisen siivousfirman leivissä tälläinen tarina

eli tällä hetkellä hotellisiivoojan työ on nähdäkseni todella rankkaa, nämä isot siivousfirmat kun ovat keksineet ihan puhteesti neliöihin perustuvat ajat missä ajassa huoneet pitää saada kuntoon oli sit sotku millanen tahansa, välineet tai työ-olot kuinka huonot tahansa..

jos tuntikiintiöön ei päästä niin työntekijä on laiska, ei puhettakaan että itse työpaikassa voisi välineet tai olot olla sellaisia, että tuntikiintiöön pääseminen olisi mahdotonta.. Jatkuvaa hiillostamista ja minuuttien nipistämistä.. ja kun kilpailutetusta ulkoistetusta palvelusta on kyse niin itse työkohteessa ei heidän ylemmillä tahoilla ole mitään muuta kuin valitettavaa, ja jos yrität tehdä parempaa jälkeä on oma pomo tuntikiintiöidensä kanssa kimpussa

ainakin tässä firmassa oli valitettavan yleistä että moni näistä siivoojaraukoista tekivät hyväntahtoisuuttaan/työpaikan menettämisen pelosta ihan omasta ajastaan eli eivät uskaltaneet ilmoittaa työtunteja todellisiksi vaan tekivät joskus parikin tuntia omalla ajallaan että kiintiöihin pääsivät

Tuttavallani tästä seurauksena loppuunpalaminen, masennus ja pitkä sairasloma

ehkä kaikki paikat ei ole samanlaisia mutta tähänkin voi törmätä

kovin raskasta jos peruskunto on hyvä. Aluksi tietenkin tulee jalat kipeäksi mutta muutenpa ei paljoa vaadita, mutta sitä ei jaksa jos on paska työkumppani.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat