Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli ongelma se ettei tunnu olevan missään housuja joissa olisi tarpeeksi pitkat lahkeet.

Lahkeen sisäpituuden pitäisi olla lähemmäs 90cm minimissään, joten hieman hankaluuksia saada kivoja farkkuja tms.. kun noille jaloille siunaantunut tuota pituutta..

Vinkkejä otetaan vastaan mistä kannattaisi katsella..

Kommentit (4)

Eikös suurimmalla osalla farkkumerkeistä ole myös pitkiä lahkeita, siis 34/36 tuumaa. Mittasin oman jalkani sisäpituuden ja se on 86 cm, farkuissa mulle riittää pituudeksi 34.

Tavallisia housuja onkin sitten hankalampia löytää. Espritillä on ainakin long-malli, en tiedä kuinka pitkä se on, koska merkki ei muuten istu mulle. Sandilta löytyy myöskin pitkää mallia, samoin Your Facelta.

Mutta totta, tarpeeksi pitkiä lahkeita on vaikea löytää, mulla on suurin osa housuista ulkomailta ostettuja.

Lottis

Ainakin Helsingin keskustan Stockalla on hyvä valikoima housuja erilaisilla lahjepituuksilla... Jos joskus asiaa Tukholmaan tai muualle Ruotsiin, siellä laaja valikoima housuja pitkäkinttuisille ;-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on ollut vain tuo 34 tuumaa lahkeen pituus.. ja se on monissa housuissa mulle liian lyhyt, jos korkeammat kengat, eli lenkkareiden kanssa just menee.

Mutta tuo 34 tuumaakin pituudessa vaihtelee niin merkeittain jopa samalla valmistajalla saattaa olla tosi paljon koko eroa kahdissa samankokoisissa housuissa jotka ovat eri mallit.

sain itse Usasta Gapilta Long mallin farkut jossa lahje n.90cm ja se riitti.. mutta olisi kiva saada kivoja stretch housuja tms, mutta ovat kamalan nakoisia jos lahje liian lyhyt..

Itse olen käynyt teiniliikkeissä eli esim jc:ssä löytyy Crockers (?) merkkisiä farkkuja, joista osassa 36 tuuman lahkeenpituus on tosi reilu. Samaisessa liikkeessä yleensäkin farkkuvalikoima on milestäni ollut tosi hyvä. Tavallisia housuja olen satunnaisesti löytänyt KappAhlista alennusmyynneistä. Jostain syystä poistoissa on välillä housuja, joissa lahkeen pituus long on tosi pitkä.

Niin ja erittäin pitkäpunttiset, siistit ja kivannäköiset mustat villakangashousut löysin Tampereelta Tullintorilta Spesiaali koot -liikkeestä. Muuten vaatevalikoima ei välttämättä ollut ihan makuni mukainen, mutta nuo housut olivat ehdottomat. Ikinä ennen en ole onnistunut saamaan hyvännäköisiä mustia perushousja, jotka istuvat myös lantiolta ja vyötäröltä... Lahkeenpituus kun on täälläkin 90 cm:n luokkaa ja vartalon malli hyvin hoikka.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat