Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (3)

Liian aikasin klikkasin entterii...

Siis niille jotka mut tuntee ja mun tarinan tietää aattelin kertoo et tänään kuukausi ja kaksi päivää sen tuskaisen päivän jälkeen mulla alko menkat!

Siis ihan luonnollisesti ihan oikeat menkat :)

Pcos on todettu, sanottu etten ovuloi.

Raskaus alkoi kolmen clomin ja inssin avustamana. Päättyi rv21+6 (vauva oli rv16+) Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin 10.10 ja Ella typy syntyi aamulla 11.10.

Tänään viikonlopun tuhruttelun jälkeen mulla alko ihan luonnollisesti menkat.

Onkohan mulla nyt paremmat mahdollisuudet luonnolliseen tärppiin?

Jänskää...

Trust ja Kp 1

oli kuollut massuuni jo syyskuun alussa rvlla 16+ ilmeisesti kehityshäiriön vuoksi.

Ellalla oli vatsanpeitteissä reikä josta oli koko suolisto ja maksa ulkona eli todella paha gastroskiisi. Ella on nyt enkeli taivaassa pappansa kanssa ja me täällä ikävöimme kovasti.

Suurin suru väistyy, katseet suunnataan tulevaisuuteen mutta unohtaa ei voi koskaan...

Annu, mä olen tosi pahoillani ettei teillä ole onnistunut, mutta uskoaan ja toivoaan ei pidä menettää vaikka se niin kovin vaikealta tuntuukin. Toivon teille kaikkea ihanaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Todella hienoa et ne menkat alko itsekseen :) sehän on luultavimmin parempi kuin sata jänistä sun tilanteessa :) :) *hali*

Anteeks nyt utelu mut mites Ella typylle kävi? Menetittekö sen vai jäikö pieni eloon? *häpeää uteluaan arasta asiasta*

ON: meillä on nyt 3v lapsettomuutta siis täynnä ja ainutkaan hoito ei siis tuottanu meille tulosta :( ja nyt tässä kierrossa otettiin ovistikut taas käyttöön.. vaikka tuskin se mitään muuttaa mut ku vähään aikaan ei olla " kunnolla" harrasteltu (max. 1krta/vko) ni nyt vois taas olla paremmat mahikset.

Mä toivon siltikin kaikkea hyvää teille!!!!!!

<3 Annuliini ja 2 koissua

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat