Vierailija

Löytyy Vaasasta. Jos tytön äiti tai isä lukee tämän, kysyisin teiltä ja muiltakin, että onko mielestänne hyvää huumoria?

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Harmi vaan kun mummo rupesi nauramaan ja kertoi tytölle mitä siinä lukee niin eipä suostu tyttö sitä enää pitämään! Voisinkin myydä sen pois kun ei se kohta enää edes mahdu. Kerran pidetty.....

Siis jos lapsi tietää, että hänen pipossaan lukee " vähäks oon ärsyttävä" , luulee lapsi varmasti sen olevan vanhempiensa mielipide. Todella surullista, että joku tuollaista haluaa lapselleen viestittää.

Homma ei muuten kuitenkaan suju toisin päin eli turha ostaa lapselle pipoa " rakas" , jos muu käytös osoittaa jotain muuta.

näin jäken prismassa yhellä parivuotiaalla pipon jossa luki:

" isäni ei ole maksanut vielä senttiäkään"

ja meillä se olis enemmän kuin totta.

koska on niin ihana ettei koskaan saa jättää äitiä!;)

Ja 6v tytölle just tollaisen riiviö/uhmaiässä/vitun päivänsäde pipon koska on harvinaisen rasittava välillä.

Ja minusta ihan sama mitä lasteni hatuissa lukee,ihan yhtä rakkaita on kuitenkin!

mutta kyllä tuo pipoteksti antaa vain ja pelkästään sellaisen kuvan, että vanhemmat suhtautuvat tosi negatiivisesti omaan lapseensa tai sitten ovat vain yksinkertaisesti tyhmiä ja ajattelemattomia.

pitäisin omilla tytöillänikin ja mielestäni on ihan hyvää huumoria :))

Vierailija:

Lainaus:

kysyisin teiltä muiltakin, että onko mielestänne hyvää huumoria?

ääneen pipon tekstiä tms. Miltähän tytöstä tuntuu? Oli muutenkin vähän ressukan oloinen, vetäytyi syrjään leikkikentällä.

Että jos tällainen on teidän huumoria, niin sääliksi käy lapsia.

ap

itse miettisin tarkkaan, mihin ja milloin pukisin tuollaiset päälle. Jos olisimme menossa esim. kylään erääseen tuttavaperheeseemme, jossa kaksi riiviötä lisää, voisin mainiosti laittaa tuollaisen paidan tai pipon, varsinkin kun tiedän, että heidän huumorintajunsa riittäisi tuohon... Mutta esim. kerhoon en kyllä lapsillemme tuollaisia laittaisi, koska varsinkin yksi hoitotäti on aika nipo kaikesta... Ihan hauskoja juttuja oikeassa ympäristössään, tämä siis minun mielipiteeni.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat