Seuraa 

Tapahtui messuilla: Innokas esittelijä esitteli höyrysilitysrautaa ja kehotti hoito-ohjeeksi käyttämään välillä jodioitua ruokasuolavettä raudassa, koska se poistaa tehokkaasti veden mineraaleja ym. raudasta. Asiakas kysyi myyjältä," mitä se sitten ihmiskehossa saa aikaan..?" Myyjä ei tiennyt. Asiakas sanoi myyjälle, että ihan kuule just saman, eli poistaa hyödyllisiä mineraaleja elimistöstämme. Myyjä meni hämilleen.

Eli merisuola on kaikkein paras suola ja lähinnä ihmiskehon ph ym arvoja. Se ei poista mineraaleja, päin vastoin poistaa haitallisia raskasmetalleja. Esimerkiksi jalkakypyjä kannattaa harrastaa merisuolaliuoksella tai pelkässä suolassa. On tutkittu, että jalkakylvyn jälkeen vedestä löytyy raskasmetalleja. Eli poistuu jalkapohjiemme kautta.

Terv. siirtynyt merisuolan käyttöön

ps. merisuolaa löytyy myös hienokiteisenä ja merisuolaa ei tarvi laittaa niin paljon ku tavallista

Kommentit (2)

Minulle kerrottiin että merisuolassa ei ole jodia toisin kuin yleensä muissa ruokasuoloissa. Jodin saannin kannalta perussuolana kannattaisi käyttää siis ihan tavallista ruokasuolaa.

Ja vielä hitusen verran parempi on Kristallisuola, joka tunnetaan myös ruususuolana tai intiaanisuolana. Siinä on kaikki hyvät aineet jäljellä. Itse käytän aina sitä tai merisuolaa myös. Ja lisäksi olen koittanut semmoisiin leivonnaisiin, varsinkin joita lapseni syö, laittaa täysruokosokeria (raakaruokosokeri), jossa myös on kaikki hyödyllinen tallella toisin kuin kaikkien tuntemassa valkoisessa sokerissa. Toki tulee minunkin myös sitäkin käytettyä.

Jostain luin, että raakaruokosokeri estäisi myös hammaskariesta kuten koivusokerikin (eli xylitol). Mutta jokainen tietysti valitsee itse! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat