Vierailija

Hyvin usein äidit haluvat joko tyttäriä tai poikia. Minulla on teoria, miksi näin on. Ota kantaa!

Sellainen nainen haluaa tyttären, jolla on hyvä suhde omaan äitiiinsä. Äiti on läheinen ja hänen kanssaan on ollut kiva tehdä asioita. Siitä on hyvät muistot ja hän haluaa kohdata tilanteen vielä uudestaan.

Sellainen nainen suosii enemmän poikaa, jonka oma äiti on ollut kiintyneempi poikaansa kuin tyttäreensä. Ja näin välit ovat olleet etäisemmät tyttäreensä nähden.

Kommentit (14)

Tuntuu, että mikään ei korvaa sitä mikä voi äidin ja tyttären välillä olla.

Tunnen ihmisiä jotka eivät niin tyttäriä tahdo, ja joilla ei ole läheistä suhdetta ollut äitiinsä.

Eli teoriasi voi pitää paikkansakin osittain!!

Itselläni kaksi poikaa ja olen kyllä naisellinen (meikkaan jne.). Jos joskus haluan kolmannen lapsen, toivoisin poikaa ja meikkailisin edelleen. Suhde äitiinikin on lämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli/on huono äitisuhde ja kuitenkin halusin tyttöä (ja sain tytön). Veljiä itselläni ei ole. Olen ajatellut, että tyttötoiveiden taustalla on ollut haave olla omalle tyttärelle parempi äiti kuin oma äitini oli minulle. Lisäksi poikien " maailma" on aina ollut minulle vieras ja tuntematon, koska itselläni ei ole veljiä enkä ole leikkinyt lapsena poikien kanssa. Tuon takia tuntui, että olisi ehkä helpompaa olla äiti tytölle kuin pojalle, koska tyttöjen " maailma" on minulle tuttu.

Joku nainen voi toivoa tytärtä siksi, että äitisuhde on ollut huono ja haluaa " korvata" sen oman tyttären kanssa. Joku haluaa poikia, koska on ollut tyttöjen koulukiusaama ja kokee, että pojat on jotenkin reilumpia. Jokaisella, joka jollain tasolla toivoo jompaa kumpaa, lienee monia syitä toiveensa taustalla. Enkä usko, että suurin osa toivoo " tietynmerkkistä" lasta. Ellei sitten mennä tosi mikrotasolle, jolloin koko keskustelu menettää pointtinsa...

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni kaksi poikaa ja olen kyllä naisellinen (meikkaan jne.). Jos joskus haluan kolmannen lapsen, toivoisin poikaa ja meikkailisin edelleen. Suhde äitiinikin on lämmin.

Yksi tytär nyt onkin ;). Ei päde teoriasi minuunkaan. Jos tulee vielä lapsi ei oikeastaan merkitystä onko tyttö vai poika. Yhtä paljon rakastan.

Itsellä hyvä suhde äidin kanssa lapsuudesta asti ja naisellisuus on aina ollut hieno juttu. Tyttöä toivoin, tytön sain ;) Mun osalta teoriasi pitää paikkansa...

Minulla erittäin läheinen ja lämmin suhde äitiini (ei huono isäänikään) ja toivon että tulevatkin lapseni ovat poikia (yksi on jo). Minulla on 3 siskoa, joten lapsuudenkodissani on ollut aikamoinen " akkavalta" . Toisaalta olen ollut ala-asteen lopuille saakka aikamoinen poikatyttö itse, leikkikaverit poikia ja leikit poikien auto- ja pyssyleikkejä ja hurjia seikkailuja. Yläasteella koin kääntymyksen ja siitä saakka olen ollut tyttömäinen/naisellinen ja nautin naiseudestani, silti toivon omien lasteni olevan poikia (tuli niitä sitten kaksi tai viisi).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat