Vierailija

Meillä kolme lasta 3-7v. Ovat joka ilta yhdeksään mennessä sängyissään, iltasadut luettu jne. Nukkuvat kaikki samassa huoneessa. Sitten alkaa mahdoton höpötys, nauraminen ja pulina. Miten saan ne hiljasiks? Raivostun aina lopulta, kun ei ole enää muita keinoja. Auttakaa!

Kommentit (11)

Meillä on kaksi lasta (3v ja 5v). Nukkuvat samassa huoneessa. Meillä oli ensin kaksi sänkyä aikas lähekkäin toisiaan ja voi sitä riehumista, naurua ja juoksua pitkin huonetta nukahtamiseen saattoi mennä 2h. Sitten ostettiin kerrossänky, riehuminen loppui heti. Nukahtivat alle puolessa tunnissa. Meillä luetaan lehtiä noin 20 min ja sitten valot pois.

meil joskus tilanne sama... yks porukasta saa mennä vanhempien sänkyyn... ja sammuuu sinne... sit toisena iltana toisen vuoro... sit ku nukkuu kannan omaan sänkyyn... tosi hyvä... rauhottaa kummasti... esim teil se 7 v vois vaik olla mielissään pääästessään sinne nukkumaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kiitoksia vinkeistä, olisiko jollakin vielä jotain hyviä keinoja? tänään nukahtivat noin tunnin pölisemisen ja monien uhkailujen jälkeen. Paha mieli tulee, kun joutuu olemaan vihainen. Ehkä huomenna parempi pinna... ap

Meillä luetaan joka ilta iltasatu ja iltarukous, sitten sanotaan hyvää yötä ja menen pois huoneesta. aikoinaan nukutin lapset, mutta oli turhauttavaa olla niiden vieressa tunti, joten päätin opettaa ne nukahtamaan itekseen. Pari vuotta meni ihan hyvin, mutta nyt kauhea härdelli. Pitääkö mun alkaa taas vahtimaan, että ne nukahtaa? t.ap

kun olen vienyt jo useasti omaan sänkyyn ja peitellyt ja hyvät yöt sanottu jne, mutta ei tunnu auttavan ja 6 vuotias on ihme kyllä kerrankin hiljaa omassa sängyssään ja toivottavasti nukahtaa kohta.

Meillä on kokeiltu yövaloa ja yövalon pois ottamista, vieressä oloa ja ties vaikka mitä, mutta nyt on taas menossa tälläinen kausi että meillä kukutaan ja aamulla olaan ihan rätti poikki pinossa kun pitää päiväkotiin lähteä...aargh

tuon ikäisistä se 3v ekana petiin... ehtii sammua silläaikaa ku muut ovat iltapesuilla... sit isommat... ovat jo paljon rauhallisempia kun yks nukkuu... sit satucd tai itse luen.. sen jälkeen iltarukous ja pusuttelut... sit silittelen,,, ja sammuvat . nukahtavat usein itsekseen... mut joskus pyytävät et olen siinä ... niin olen... ei se vie kun kork.10 min. ja kuinka tärkeää lapsille...

huoh... varmasti mukava lapsen siihen sit nukahtaa... haloo--- tiedän kokemuksesta et aina ei voi jaksaa... olla kärsivällinen... mut tilanne riistäytyy kyl ainaki meil käsistä jos minä alan uhkailemaan ja huutamaan-...

tuo vuorottelu juttu olisi hyvä, mutta nuorin ei oikein vielä ymmärrä sitä. Joskus olen päästänyt nuorimman ekana ja sanonu, että toinen pääsee sitten kun on hiljaa ja toiset nukkuu. t.ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat