Vierailija

Jos olisitte se nainen, joka hylättiin minun takiani? Mieheni jätti silloisen tyttöystävänsä ja pienen lapsensa äidin, kun rakastui minuun. He eivät asuneet yhdessä, vaan eri paikkakunnilla (siihen oli syynsä). Mieheni oli alkuun minulle epärehellinen suhteensa laadusta ja minulle selvisi vasta myöhemmin, ettei heidän suhteensa ollut ohi, kun tapasimme. Naiselle minun olemassaoloni selvisi, kun hän tuli poikansa kanssa mieheni luo ja löysi kaikki tavarani, jotka olin sinne jättänyt. Kaikki, alusvaatteista ja pillerireseptistä lähtien...Kyllähän hän jo tiesi, että jotain on meneillään eikä kaikki ole enää kunnossa heidän välillään, mutta oli se silti varmasti aikamoinen sokki! Minä jätin tavarat, koska luulin, että hän tietää minusta :-(

Kuitenkin, menneet ovat menneitä. Toivoisin voivani ottaa häneen yhteyttä ja selvittää, voisimmeko olla edes puheväleissä. Nyt meilläkin on mieheni kanssa pieni poika ja haluaisin, että veljekset tutustuisivat toisiinsa. Minusta heillä on siihen oikeus, ajattelevat vanhemmat sitten toisistaan mitä hyvänsä. Ja ei minulla ainakaan ole mitään tuon pojan äitiä vastaan, miksipä olisi? Ehkä saisin myös tilaisuuden selittää, miten tuo kaikki aikanaan tapahtui.

Mieheni ei tee mitään asian eteen ja tuntuu tuskastuvan ajatuksesta, että me naiset tapaisimme toisemme. Sanoo aina, että tottakai lasten täytyy tavata, muttei tee mitään asian hyväksi. Poika on vielä niin pieni ja niin harvoin näkee isäänsä, ettemme häntä voi meille yksin ottaa. Ainoa vaihtoehto olisi mennä heitä tapaamaan.

Voisinkohan minä soittaa pojan äidille ja pyytää " audienssia" ? Tai vaikkapa sopia tapaamisen jonnekin ei-kenenkään-maalle, esim. kahvilaan tai leikkipuistoon heidän asuinkaupungissaan? Mitä te tekisitte hänen tilanteessaan, jos minä soittaisin teille? Suostuukohan hän edes puhumaan minun kanssani?

Kommentit (17)

Kyllä, jos on lapsia, niin aikuisten ihmisten pitäisi pystyä menemään lapsellisten " en suostu puhuu sun kaa, ku veit mun miehen" -juttujen yläpuolelle.

Ps. Ei kukaan VIE keneltäkään ketään.

Naisella on nyt se käsitys, että sinä veit häneltä miehen. Jos osaisit rauhassa kirjoittamalla selittää, että ihan oikeasti luulit heidän suhteen olleen ohi etkä tarkoituksella rikkonut heidän välejään. Kerrot, että toivot lasten voivan olla tekemisissä ja että voisitteko te päästä edes asiallisiin väleihin. Niin ja pyydät anteeksi! Pyydät anteeksi, että rikoit perheen. Pyydät sitä anteeksi, vaikka et omasta mielestäsi olisi mitään väärää tehnytkään. Ex ei varmastikaan halua olla tekemisissä, jos sinä ylpistelet ja olet kuin et olisi mitään väärää tehnytkään. Ole nöyrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miksi et ainakin yrittäisi? jos tää nainen on ihan " terve" , niin kyllä se varmaan ainakin suostuu kuunteleen mitä sull aon sanottavana. jos ei se halua tavata, niin oot ainakin yrittäny silti:)

Ei mieheni ole koskaan kieltänyt minua ottamasta naiseen yhteyttä, mutta en kyllä ole koskaan kysynytkään :-/ Olen pyytänyt häntä puhumaan naisen kanssa asiasta, mutta ei ole sitä tehnyt. Ja jos kysyn hänen mielipidettään ja hän on asiaa vastaan, niin sitten olen aika ikävässä tilanteessa. En haluaisi toimia hänen tietämättään, mutta suostuisinkohan luopumaan ajatuksesta, jos hän olisi sitä vastaan? En tietoisesti haluaisi toimia hänen toiveidensa vastaisestikaan :-( Vaikea juttu.

Ap

Jos nainen todella kokee että sinä olet " vampannut" hänen miehensä häneltä, hän tuskin haluaa sinua tavata. En kyllä sinun sijassasi soittaisi, saattaa olla enemmän hallaa kuin hyötyä.

Mielestäni miehesi tehtävä on hoitaa asia aikuismaisesti ajan tasalle. Keskustella naisen kanssa siitä, mikä sai hänet tekemään näin oudon ratkaisun, keskustella siitä että haluaisi lasten kuitenkin näkevän toisiaan jne.

En tiedä onko kokemuksen syvä rintaääni, vai mikä, mutta jotenkin on sellainen kuva, että tuossa tilanteessa tuo miehesi exä näkee sinut hirviönä, ja tuskin haluaa lastansa lähellekään sinua.

Voin olla väärässä, ja toivottavasti olenkin. :-)

Riippuu tietenkin minkälainen ihminen se toinen on, mutta itse ilahtuisin yhteydenotosta ja toivoisinkin sitä. Älä välitä miehesi kommentista. Otat vaan reilusti yhteyttä. Kahvila tms. kuulostaa hyvältä paikalta tavata.

Miksi ihmeessä sinun tarvii hötkyilla asian suhteen? Heillä on koko elämä aikaa tavata, jos sitä haluavat. Pääasia, että tietävät toisistaan.

En tunne tilannettanne tietenkään, mutta voi olla että tuo toinen nainen ei halua nähdäkään sinua. Aika voi auttaa asiaa.

Vastaus siis kysymykseesi: saattaisin ärsyyntyä jos soittaisit. Mut vois olla ihan jeeskin, riippuu asianhaaroista.

tuo ex-vaimo taatusti yllättyy yhteydenotostasi ja ensireaktio voi olla mitä vaan eli saattaa myös suuttua tms. siksi sinun kannattaisi ottaa yhteyttä tavalla, jossa exä saa rauhassa käydä ensireaktionsa lävitse ja vasta myöhemmin harkita miten reagoi yhteydenottoosi ja haluaako olla yhteyksissä sinuun vai ei.

Eikä mua pätkääkään kiinnostaisi tutustuttaa lastani noin mulkeroisen tempun tehneen naisen kanssa. Suorastaan estäisin heitä tutustumasta toisiinsa.

Kun aikaa kului, niin miehen ex ja tämä toinen nainen ovat parhaat ystävät. (Mikä minusta tuntuu toooosi oudolta) Eli mahdollistahan on saada hyvätkin keskusteluvälit.

Itse en halua olla tekemisissä miehen exien (ollut kerran avio- kahdesti avoliitossa) saati jos mieheni pettäisi minua, niin sen naisen kanssa.

Poliisikin sanoi, että kateus ja katkeruus teettää tällaista, he näkevät usein sellaista. Poliisikin oli minun puolellani, koska olemn niin söpö, kiva ja ihana ;b

t.10

jouduin poliisille kuulusteluun, mutta ei ollut mitään mistä syyttää niin juttu jäi siihen. Että sellaisia sekopäitä on olemassa ;) Kaikkia ne kateelliset ja katkerat rumilukset keksii...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat