Vierailija

Kommentit (15)

Meillä 140cm sänky, ja hyvin mahdutaan nukkumaan erillään. Joinain aamuina tunkevat lapset sekaan (9v ja 2v), ja sitten alkaa olla ehkä vähän ahdasta, tai ainakin eniten potkiva (2v) aiheuttaa närää kanssamakoilijoissa. :-)

Eli siis miehen vieressä EI voi nukkua, kun hän on kun patteria halailisi. Ei siis hikinen, vaan ihan tulikuuma... Eli nukutaan reilusti irti toisistamme. Mahduimme tekemään niin myös vauvan kanssa, kun imetin öisin puolinukuksissa. Pidin vauvan omalla " reunallani" , ettei mies pyöriessään vahingossa mene pienen päälle. Väliin laitoin tarvittaessa pitkän ja kapean tyynyn.

Off topic, en päästäisi 2-vuotiasta enää samaan sänkyyn vanhempien kanssa keskellä yötä kuin äärimmäisessä poikkeustapauksessa (lapsi on sairas, eikä asetu omaan sänkyyn). Juu, ei ole kivaa herätä keskellä yötä taluttamaan lasta omaan sänkyyn ja rauhoitella sitä sinne, mutta sillä vähällä vaivalla saa rauhan aviovuoteeseen... :-)

En vaihtaisi 160 cm leveään sänkyyn, kivempi näin. En tiedä teistä muista, mutta kyllä minä olen aina ihan sujuvasti nukkunut (omaa miestä lukuunottamatta, tuon kuumuuden takia) miesten kanssa jopa kasikymppisessä sängyssä... mahtunut jopa tekemään muutakin kuin vain nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sinkkuaikana minulla oli 80cm leveä sänky ja siellä nukuttiin sitten nykyisen miehen kanssa puolisen vuotta. Oli sekin touhua. Kumpikin nukkui kevyttä unta, koska aina heräsi kun toinen liikahti vähänkin. Nukuttiin käytännssä lusikka-asennossa aina ja siksi kun toinen kääntyi, oli toisenkin käännyttävä... Sen jälkeen 120cm leveä sänky oli suoranainen unelma.

Minulle ja miehelleni riitti 120cm leveä sänky niin kauan kunnes lapsemme alkoi nukkua joka yö välissämme. Hän on kova kierimään ja potkimaan unissaan, joten me vanhemmat oltiin sitten tosi ahtaalla... Vaihdettiin 160cm leveään, eikä olla kaduttu.

Vierailija:

Lainaus:

Sinkkuaikana minulla oli 80cm leveä sänky ja siellä nukuttiin sitten nykyisen miehen kanssa puolisen vuotta. Oli sekin touhua. Kumpikin nukkui kevyttä unta, koska aina heräsi kun toinen liikahti vähänkin. Nukuttiin käytännssä lusikka-asennossa aina ja siksi kun toinen kääntyi, oli toisenkin käännyttävä... Sen jälkeen 120cm leveä sänky oli suoranainen unelma.

kaksvuotias nukkuu kyllä omassa sängyssään, mutta hiipii välillä meidän väliin. vauva nukkuu todennäköisesti jonkin verran meidän kanssa, aluksi ainakin, kuten esikoinenkin. ollaan " keskikokoisia" ... mutta mietityttää tuo. meillä on tällä hetkellä 160-senttinen sänky, sopiva, mutta onko tuo 20 cm:n lohkasu kova pala pois? kun pitäisi hommata uusi.

ap

Vierailija:

Lainaus:

Minulle ja miehelleni riitti 120cm leveä sänky niin kauan kunnes lapsemme alkoi nukkua joka yö välissämme. Hän on kova kierimään ja potkimaan unissaan, joten me vanhemmat oltiin sitten tosi ahtaalla... Vaihdettiin 160cm leveään, eikä olla kaduttu.

Melko hyvin mahtuu öisin sinne vaeltavat lapsetkin sekaan.

meillä on sama tilanne, että pitäis luopua 180cm sängystä. kaksi lasta nukkuu kipeänä vieressä, mutta ei muulloin. Vaimo kaipaa pienempää sänkyä ja makuuhuoneemmekin on sen verran pieni, että nyt suunnitellaan, että 120cm vai 140cm. Tiedän ,että mahdumme hyvin nukkumaan 120cm sängyssä, asumme puolet vuodesta mökillä, jossa on vain 120cm sänky. Jos suhteenne on kunnossa niin ei lähempänä nukkumisessa ole mitään vikaa. Itseasiassa meillä ainakin se tuntuu oikein mukavalta näin 12 vuoden yhdessäolon jälkeenkin... :) Ja muksuthan nyt mahtuvat aina jos tarve niin on... Tosin en itse opettaisi heitä nukkumaan vieressä aina, voisi tuo suhde kärisä siitä enemmän kuin kapeasta sängystä :D siihen nähkääs ei auta vaikka ois kuinka iso vuode.. ;)

T:nuori pitkän liiton omaava perheellinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat