Vierailija

TÄytekakun leivoin ja mies sai aamiaisen vuoteeseen (kahvi, tuoremehu, voileipiä, croissant, hedelmää) ja luvan lukea sanomalehteä kuinka pitkään halusi. Lahjaksi sai kameraan erään lisävarusteen, jonka tosin joutui itse tilaamaan itselleen (minä maksoin)

Kommentit (4)

vauva valvotti yöllä niin en jaksanut nousta aamulla ekana ylös vaan mies nousi lasten kanssa ja minä nukuin klo 10 asti. sitten kun heräsin niin esikoinen antoi miehelle itsetekemänsä kortin isänpäivälahjaksi, itse halasin ja pussasin lahjaksi. ruuaksi tein parempaa eli pihviä ja valkkariperunoita, kakku oli frödingen pakastekakku.

ja mies oli tyytyväinen isänpäiväänsä! me ei kauheasti panosteta tällaisiin ulkokultaisiin pakkojuhlintoihin, äitienpäivää vietetään yleensä samalla lailla ja enkä itsekään enempää vaadi tai kaipaa.

pohtimaan vanhemmuutta. Näinä aikoinahan lähes kaikki tiedotusvälineet yrittävät kilpaa etsiä jotain uutta näkökulmaa esim. äitienpäivään ja se on tuonut monenlaisia juttuja lehtiin ja televisioon.

Ja lapsille etenkin on hienoa opettaa, että myös vanhemmat saavat joskus olla huomion keskipisteenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja toisekseen, en suunnitellut mitään erikoiskakkua, vaan vetäisin vain perusmansikkakermakakun. Huono omatunto on siitä, että ajatus ei oikein ollut mukana.

Olen vain ollut niin väsynyt, että toivoisin voivani nukkua pari vuorokautta putkeen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat