Vierailija

KUKA HELVETTI ON SANONUT, ETTÄ SITÄ ON HELPPO KÄYTTÄÄ????????? JA PASKAN MARJAT. JUU, REKISTÖRÖITYMINEN OLI PEACE OF CAKE, MUTTA MUU ONKIN SITTEN TOINEN TARINA. YRITÄN LIITTÄÄ VISA ELECTRONIANI TILIINI JA KOKO AJAN TULEE VIESTI, ETTÄ TÄTÄ KORTTIA EI VOI LIITTÄÄ TOISEEN TILIIN JA OTA YHTEYTTÄ TÄNNE JA PLAA, PLAA, PLAA, PLAA. JUU, OLEN OTTANUT YHTEYTTÄ KOLMESTI KAHDEN VIIKON SISÄLLÄ JA EI MITÄÄN VASTAUSTA. OLEN YRITTÄNYT SEKÄ NORDEAN (JOKA MYÖS PITÄISI NYT TOIMIA) ETTÄ SAMPON VISA ELECTRONIA. VITUN KUSIPÄÄ JENKIT.

Sivut

Kommentit (49)

En jaksa enaa kiistella, kun ei sun paahan jarki mene kuitenkaan. Hyvaa yota ja toivottavasti saat lainata jonkun muun korttia niin saat haluamasi.

Luottokortti= ostetaan jotain luotoksi, maksetaan myohemmin

Electron/ Switch= maksu veloitetaan heti, ei siis luottokortti

Sisältö jatkuu mainoksen alla

JA JOS PAYPAL EI OLE NIIN SUOSITTU MAKSUTAPA MAAILMASSA, NIIN MIKSIPÄ MELKEIN JOKAINEN EBAY MYYJÄ, AINAKI BRITEISSÄ, VAATII ULKOMAISILTA HUUTAJILTA PAYPAL MAKSUN. MYÖS JENKEISSÄ SE TAITAA OLLA SUOSITUIN MAKSUTAPA.

Kysy sit niiltä muilta miks niillä käy JOS kerran käy!! Mistä näitä tampiota tänne sikiää ja tämäkin onneton on jonkun raukan äiti=(

Vai oisko neidillä kenties luottotiedoissa merkintä, mikä sinänsä selittää myös sen miksi ei oo oikeaa luottokorttia!

Vierailija:

Lainaus:

Kysy sit niiltä muilta miks niillä käy JOS kerran käy!! Mistä näitä tampiota tänne sikiää ja tämäkin onneton on jonkun raukan äiti=(

Vai oisko neidillä kenties luottotiedoissa merkintä, mikä sinänsä selittää myös sen miksi ei oo oikeaa luottokorttia!

JA ITSE OLET VITUN ÄLYKÄÄPIÖ.

ei se merkitse että on luottotiedot mennyt jos ei hanki luottokorttia se on vain asenne olla sitä vastaan, meillä ainakin näin. Hassu ketju!

MUTTA NÄIN PIKKU ESIMERKKINÄ.

JA EN OLE OSTAMASSA MITÄÄN VITUN VERHOJA. TARKOITUS OLISI TILATA PARI DVD:TÄ ULKOMAISESTA NETTILIIKKEESTÄ, JOKA HYVÄKSYY PAYPALIN MAKSUTAVAKSI.

Vierailija:

Lainaus:

KYLLÄ SE VITUN VISA ELECTRON TOIMII PAYPALISSA, SANOTTE MITÄ SANOTTE. KATTOKAAS, KUN KAIKKI EIVÄT TARVI MITÄÄN VITUN FIINIÄ VISAA TAI MASTER CARDIA. MEILLÄ EI KATSOKAAS OSTETA MITÄÄN LUOTOLLA.

Taidat olla kyllä oikea kunnon juntti!!!

Ja luottotiedot taatusti menny!!

Raukka...

Sä voit rekisteröityä electronilla sinne, tavallaan kun avain oveen, mutta sun tarttee saada se raha jollain konstilla sun tilille, ja iiseintä pyytää jotain kaveria, jolla luottokortti maksaan sulle joku summa rahaa sinne, millä sitten osteskelet, ja maksat itte kaverille käteisenä saman summan.

Sulle ilkeälle en kyllä sitä kerro vaan saat itse pohtia ja miettiä. Sä olet niin inhottava, huono käytöksinen ja ennen kaikkea TÖRKEÄ, joten saat pärjätä omillas.

Niin katsos taalla Briteissa sita paypalia kaytetaan nimenopmaan sen takia etta se on niin turvallinen, ja ma ainakin maksan ostokseni Mastercardilla tai VISA credit cardilla, electronia mulla ei olekaan.

Vierailija:

Lainaus:

JA JOS PAYPAL EI OLE NIIN SUOSITTU MAKSUTAPA MAAILMASSA, NIIN MIKSIPÄ MELKEIN JOKAINEN EBAY MYYJÄ, AINAKI BRITEISSÄ, VAATII ULKOMAISILTA HUUTAJILTA PAYPAL MAKSUN. MYÖS JENKEISSÄ SE TAITAA OLLA SUOSITUIN MAKSUTAPA.

JA PERKELE, SULLE VITUN VIISASTELIJA; VISA ELECTRONILLA VOI MAKSAA NETTI KAUPOISSA. ERONA VAAN ON SE, ETTÄ MAKSU MENEE HETI SUN TILILTÄ EIKÄ SIITÄ TULEE MITÄÄN LASKUA KUTEN ESIM. VISALTA. THAT´S SIMPLE IT IS. ET TAIDA ITSE TIETÄÄ MITÄÄN VISA ELECTRONEISTA.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat