Vierailija

Mua inhottaa kun nykyään pitää muka olla aina tavoitettavissa! Jos ei vastaa puheluun, seuraavalla kerralla pitää melkein kaikille selittää, missä oli tai miksei vastannut. Musta on ihan ok olla vastaamatta vaikkei olisi muuta syytä kuin että esim. väsyttää tai on kurja olo. Ei kai aina tarvii olla sosiaalinen, tai kantaa puhelinta mukana. Kännykkä mulla on siksi, kun lankaliittymää ei meidän perheen " pää" halua.

Kommentit (11)

Todellakin, eihän ennenkään tarvinnut vastata, jos esim. ei ollut kotona tai oli tilanteessa, jossa ei tehnyt mieli jutella (minä ainakin olen ottanut lankapuhelimen irti seinästä monet kerrat).

Kännykässä on se etu, että jos soittajalla on " hätä" , hän voi jättää viestin vastaajaan tai lähettää tekstarin. En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka kommentoivat myöhemmin pahalla, jos et ole vastannut. Jos ei huvita/jaksa/voi niin kyllä täytyy toisen se ymmärtää, että soitat sitten takaisin kun voit ja haluat jutella!

siis oman kännykän kyseessä ollessa, duunissa ei tietty voi valita.

Ihmeekseni selvisi, että esim. Väestöliitto, joku muukin vastaava (Tilastokeskus?) ja mm. headhuntterit soittaa aina tuntemattomista numeroista. On vaan joku firman käytäntö tms.

Montakohan tärkeää puhelua on mennyt sivu suun...?

Mutta vastatakseni ap:n kysymykseen, olen ihan samaa mieltä. Ei mikään velvoita olemaan tavoitettavissa koko ajan, ja en todellakana niin myöskään tee. Jos ei huvita puhua, painan " hiljennä" -nappulaa. Soittelen sitten takaisin kun jaksan, tai jos en jaksa, niin väitän että unohdin. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja riippuu soittajasta mutta kaikille en aina jaksa vastata. Myöhemmin saatan laittaa tekstarin. Mutta ainakin mun ystävät olettavat että MINÄ soitan takaisin....

jos iltasella tulee äitiltä puhelu niin en välttämättä vastaa, on kumminkin kännissä eikä sitä jaksa kuunnella.

on muuten jännä juttu että kokoajan pitää olla muka tavoitettavissa ja heti aamulla pitää katsoa onko kukaan soittanu/laittanu viestejä.

miten sitä on ennen pärjätty? ei ole nähty kuka soittaa, eikä ole tiietty onko joku yrittäny tavotella jos oot ollu jossaki käymässä..

kun kysellään, mikset vastannut ja sitten pitää keksiä tekosyitä juuri tuohon tyyliin etten kuullut, no mikset soittanut takaisin, huomasin vasta nyt.... Eikö se riitä, että en vastannut enkä soittanut takaisin, miksi monet odottaa jotain selityksiä. Mulla on yksi tuttu, joka lähettää heti viestin että mikset vastaa, jos en vastaa. Kiva niitä viestejä sitten lukea, kun taas on puhelimen ääressä. Joidenkin jakeluun ei myöskään mene millään se, että kännykkää voi pitää myös POIS päältä, tai jättää kotiin vaikka kauppareissun ajaksi, ilman että heti putoaa maailman pyörimisliikkeestä pois.

Ärsyyntynyt ap

Tuntemattomat ja salaiset numerot jätän myös vastaamatta.Sellaiset numerot on yleensä aina lehtimyyjä.Oon ihan kypsä niihin tyyppeihin.Oudointa tässä on se,että en ikinä ole numeroani antanut tilauksen tms.mukana.Ja soittoja vaan tulee...

Kyselyihin voit sanoa, että et kuullut, kun se soi. Olit muka eri huoneessa tai känny oli laukussa tai takin taskussa tms. Ei sun tarvi olla kännykän orja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat