Seuraa 

Sivut

Kommentit (33)

[color=blue]Meillä vaan ei kovin usein kaukosäädintä mulle suoda joten taitaa mennä ilta kahtellessa Muodon vuoksi. No luin kuitenki tuon sun viestin ääneen joten ehkä mies välillä malttaa käyttää sillä kanavalla!!! =o)

Itse olen liittynyt n pari-kolme viikkoa sitten ja hyvin viihtynyt :)

Minun viikonloppu alkaa olla ohi, nyt ollaan kotona. Uskaltauduin kyllä pinoutumaankin kerran anoppilassa, mutta sitten kone ei vaan avaanut mulle vauvasivuja :( Kaikki muut toimii mutta tää reistaili.. Mukavaa oli, käytiin saunassa ja nautittiin toistemme seurasta. Mutta lähden tästä kohta luennolle. On se nyt jotenkin outoa palata taas tähän arkeen.

G: Hääjuhlapaikasta en oo niin tarkka, ihan joku sellainen paikka johon mahtuis pitkä pöytä ja olis tansseille tilaa.. Itse asiassa en edes halua mitään hääjuhlaa pitääkään. Musta on hirveätä olla huomion keskipisteenä. Mutta mies haluas eds jonkinlaiset juhlat, jossa olis muutama sukulainen ja kaveri..

G:joululahjaksi haluaisin iittälan laseja, kun on pari kpl mennyt rikki, muuten en oo kauheesti nyt miettinyt. Mieheltä on positiivinen rask.testi tilauksessa. ;-) Miehen vanhemmilta saadaan sit jotain tyynyjä ja peittoja kun tämänhetkiset jo monta vuotta vanhoja. En vielä tiedä mitä ostan miehelle. Sillä kun tuntuu olevan jo kaikkea ja se arvostaa sellaisia persoonallisia lahjoja, eikä tarvii olla tavara.. vaan joku sellainen asia joka saa hänet hyvälle mielelle.. Olen itsekin kyllä samanlainen. Saa nähdä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tervetuloa nippe_nappe munkin puolesta. mukavaa että porukka kasvaa ja keskustelu pysyy vilkkaana.. vaikka mukavempaa tietty ois jos oltas kaikki jo tuolla odotuspuolella palstailemassa.

joululahjagallup:

Vanhemmiltani oon pyytäny suksipaketin, siis ihan perus murtsikkakamat. tapaavat yleensä osaa jotain arvokkaampaa jouluks enkä oikeen keksinyt mitä tarvitsisin,

Hiihto kuullostaa hauskalta ja viimeistään sitten lapsien kanssa pitää päästä laduille.

Mieheltä en oo oikeestaan mitään toivonut vielä. sillle on jostain syystä lahjanosto niin tuskaista että pitäs tosiaan sanoo valmiiks et just toi. ja mä kun haluaisin paljon ylläripaketteja, vaikka sitten ihan pieniä. uuden puhelimen joskus mainitsin, mutta se on ehkä vähän turhan iso toive. ehkä. nooh, on menossa siskonsa luo kylään viikonlopuks ja sisko kuulemma on suunnitellut shoppailureissuja, jos sais mies sitten vähän apua tohon lahjarumbaan.

nyt ongelmana on isän 60v lahja. isänpäiväks sai 3x sukat ja suklaarasian, nyt lyödään hynttyyt yhteen ja pyritään vähän persoonallisempaan ratkaisuun. tuntuu vaan että on jäänyt pelkästään mun harteille...

voi että kun sormet syyhyää, tekis mieli lähtee samoin tein joulukorttikama ostoksille!

mutta hommiin hoi,

luna

Mun mies saa joululahjaksi Harley Davidson -paidan, se kun harrastaa noita " mopoja" . Se oli tosin itse mukana sovittamassa sitä, joten mä yritin vielä ehdottaa, että haluaako se ottaa sen jo käyttöön, mutta ei halunnut. Joten täytyy vielä jotain pientä yllätystä keksiä. Miehellä oli just synttärit, joten monta hyvää lahjaa tuli jo ostettua, mutta enköhän mä jotain keksi. Yhtenä erikoisuutena ajattelin askarrella miehelle hierontalahjakortin, jolla se sitten sais mut hieromaan aina halutessaan. Oikeaan hierojaan kun ei mulla ole oikein varaa ja minä en muuten oo kauhean innokas hieroja, niin ei ois sitten varaa sanoa ei.

[color=deeppink]ILONALLE: Ihana kortti-idea! Kiitos paljon, kai saa kopsata ;)? Pitää heti huomenna kokeilla tuota.

HANNELE: Me ollaan ukon kans jo muutama vuosi sitten huomattu, että kaks telkkaria voi olla suhteen pelastus joinain päivinä ;) *heh* Eli meillä on siis kaks töllöä, toinen olkkarissa luonnollisesti ja täällä makkarissakin ihan kunnon kokonen ruutu. On se vaan kiva kun ei tartte tapella tv-ohjelmista. Suosittelen oikein lämpimästi hankkimaan toinen tv!

OULULAISET: Oletteko käyneet siinä anttilan lähellä olevassa pikkuliikeessä nimeltä Saunakaira? Mä kävin tänään ja voi ihana miten hienoja juttuja siellä oli! Varsinkin kaikki joulujutut oli aiiiiiivan ihania. Hoksasin myös et siellä oli sellasia puisia(?) " patsaita" tms. jotka esittivät odottavaa naista, äitiä vauvan kanssa, isää isomman lapsen kanssa jne. Älyttömän kauniita olivat! Kannattaa käydä kattoon. Sain sieltä monta hyvää joululahjavinkkiä äitille ja anopille.

Meillä menee O.C digiboxiin tallennukseen, joten voin rauhassa jatkaa surffimista :) Kattooko monikin puolukka ko. sarjaa?

JJ rv 28 + Tuutti♥

[color=green]On se vaan niin kiva kuulla, ettei vain meillä ole hiljaista petipuolella ;-) Tai siis tylsäähän se kaikkinensa on, mutta vielä tylsempää olisi, jos asian kanssa olisi yksin kuvitellen, että kaikilla muilla monta kertaa viikossa... Itsetunto ollut viime aikoina koetuksella kun ei ole saanut miestä innostettua, mutta kaipa se vaan on normaalia, että näin syksyllä nukkuminen on kivempaa. Kun nyt tämän viikon jtp-periaatteella jaksaisi, niin olisi edes piinailtavaa kuun vaihteessa...

Mä kanssa oon parina vuonna tehnyt joulukortit itse. Kaksi vuotta sitten tehtiin tosi hienoja (paljon askartelua), mutta viime vuonna jäivät yksinkertaisemmiksi. Viime jouluna ei vaan jaksanu tsempata ylimääräisten opiskelujen ja hääjärjestelyjen vuoksi. Ja keväällä sitten tehtiin hääkutsut itse. Nyt jo pitäisi tosiaan aloittaa joulukorttien teko, jos aikoo saada jotain aikaankin. Ei puutu kuin se idea - ellen sitten minäkin kopioisi Ilonaa...

Mä oon kyllä sen verran laiska, että joulukoristeet ostan kyllä valmiina. Oishan se kiva tehdä itsekin, mutta kun en kuitenkaan ole niin idearikas, että saisin mitään aikaiseksi. Käsityöt on askartelua enempi mun juttu. Ehkä sitten aikanaan omien lasten kanssa tulee enemmän tehtyä...

Mulla on vielä edellinenkin Vauva-lehti osittain lukematta. Samoin kuin monta muutakin lehteä. Tilaankohan niitä liikaa vai käytänkö liian paljon aikaa tv:tä katsoen!? Ainakin tuntuu siltä, ettei koskaan saa tehdyksi kaikkea mitä haluaisi. Aika ja energia ei vaan riitä. Täällä kaikki aina tuntuu niin puuhakkailta, kun on leivottu ja tehty käsitöitä ja siivottu ja puuhasteltu ja ties mitä. Pitäs kyllä oikeesti keskittyä vähemmän telkkariin ja enemmän muihin harrasteisiin...

Ja nyt taas pitäs vähän keskittyä työntekoonkin ;-)[/color]

että esittelin eilen miehelle listaa mihin oon kirjotellu mitä kellekkin vois ostaa. Mies ihmetteli miksei siinä oo sen nimeä. MInä sanoin että kirjota siihen nimes ja mitä haluat niin minä ostan kaikki! No johan alko mustetta kulumaan. Lista meni kutakuinkin näin: Tietokone (tehoka), Kivääri, Haulikko ja Jahtipuku. Sitten mää sanoin että voinko mää nyt kirjottaa sille listan mitä mää haluan ja se lupaa mulle antaa ne. Mies vaan että kyllä mää tiiän mitä sun listassa lukis, siinä lukis kissankokosin kirjaimin että VAUVA!

Ei mulla oikeesti oo mitään ideoita miehelle. Viimeksi taisin ostaa vaan boxerit tai jotain. Pitäis kyllä keksiä jotain mutta ei kyllä mitään mettästykseen liittyvää!!!

Joulukalenteriksi ostan ittelle kyllä sen Maraboun sydänkonvehtirasian. Siinä on 24 suklaasydäntä. Ihan sattuma että niitä on 24, ei oo tarkotettu joulukalenteriksi mutta sellasena minä ruukaan sitä pitää. Sellanen pieni rasia, vaaleanpunainen, tiiättekö...?

Täällä on näköjään kutomisbuumin jälkeen iskenyt joulubuumi... Kaikki tuntuu oottavan kovasti joulua ja puheenaiheet liittyy jouluun... =o)

Eipä tässä kummempia ole tapahtunu. Muutaman kerran olen huomannut kun olen istunut tässä koneella tai jossain muualla ja kun nousen ylös niin alamahasta vihlaisee. Varmaan niitä luuloja taas! Mies on siellä reissun päällä ja kyllä illalla aina itkettää kun se sieltä illalla soittaa ja lapsetkin sille vuorollaan toivottelee hyvää yötä, mutta kumpa hän ois jo takas täällä. Minun äiti on ollut meillä nyt seurana niin en hirveesti vauvakuume palstalla viitsi olla ettei hän vaan ajattele mitään siihen suuntaan. =)

Galluppeihin en nyt jaksa vastailla.

Tänään tuli muuten uusi vauva-lehti, olen ollut kestotilaaja useamman vuoden ja nyt vuoden loppuun olen sen lopettanu. Lehden välissä oli kuponki jolla saa kahdelle ystävälle lähettää vauva-lehden. Lehden numerosta ei ollu mainintaa, mutta oisko täällä kiinnostusta saada ilmainen vauva-lehti? Voisi laittaa tietoja sähköpostiin aurinko80@luukku.com. Kahdelle ensimmäisen tiedot laitan sitten kuponkiin. =)

taas on vierähtänyt paljon aikaa. OIkein hävettää, kun ei ole niin pitkään aikaan käynyt *menee piiloon pöydän alle* Koulussa vaan niin kiireitä. edelleen gradua. olis jo valmis! mutta kun ei ole ja tuntuu ettei tulekaan.

joulukoristeita haluaisin laittaa jo nyt esille, laatikot olen jo kaivanut kätköistä ja kovasti koitan iltaisin ulkona pimeässä vakoilla, jos muilla jo olisi koristeita niin saisi tavallaan itsellekin luvan laittaa ne jo esille... olen ihan jouluhöperö. on aivan ihanaa tehdä itse joulukoristeita, tänä vuonna on vaan niin vähän aikaa.. muutaman joulupallon olen vasta tehnyt ja yhden parvekekoristeen. OStin muumipiparkakkutalon muotitkin, kohta voisi leipoa muumitalon. voi miten joulunaika ja sen odotus on aina yhtä ihanaa...

tänään tuleekin vauvalehti, mahtaakohan mies piilottaa sen ennen kuin pääsen illalla kotiin?

neulomiset takkuaa nyt ihan kunnolla. ajattelin vaihteeksi tehdä ihan vaaleanpunaisen mekon, jossa pitsireunus, mutta se ohje on tuhoon tuomittu jo alkujaan, enkä osaa. no, ehkä pysyttelen ihanan helpossa ja turvallisessa Neuleita kullannupulle -kirjassa. ja unisex väreissä

Alan muuten kohta uskoa, ettei miehen mielestä ikinä ole hyvä aika vauvalle. on se niin väärin. miksi ihmeessä miehen piti valita ammatti, johon opiskeleminen kestää miljardi vuotta. Minä haluan nyt oman talon ja pihan ja naimisiin ja vauvan. *heti kaikki mulle nyt -tyyliin* olen jo aikani odottanut. Ei tästä tule mitään. pakko vaan odottaa, kun en tosta miehestäkään halua luopua, on se niin ihana. mutta miksi ei voi saada kahta asiaa samaan aikaan???

G: odottaako kaikki mummit ja kummit.... että teette itse joulukortit?? vai lähetättekö joulukortteja?

Minä teen usein itse joulukortit, saa nähdä ehtiikö tänä vuonna, toivottavasti, sillä askartelu on ihanaa. Tänä vuonna ajattelin tehdä sellaisen, että ottaa vihreän korttipohjan, hahmottelee siihen melko suuren kuusenmallisen kolmion lyijykynällä kevyesti, liimaa latvaan sellaisen koristetähden ja kirjoittaa kuuseksi hyvää joulua kultatussilla viivojen sisäpuolet täyteen, ei ole väliä, siis miten teksti jakautuu ja sitten tekstien välille punaisella kimalleliimalla palloja sopiviin väleihin, esim näin, jos joku ymmärtää mitä tarkoitan, tähteä en osannut laittaa, se muodostaisi kolmion kärjen.

(tähti tähän)

hyvää jou

lua * hyvää j

oulua * hyvää jo

ulua * hyvää joulua*

hyvää joulua * hyvää jo

ulua * hyvää joulua * hyvää

joulua * hyvää joulua * hyvää jo

ulua * hyvää joulua * hyvää joulua *

-ilona

yritän täällä kuroa kasaan esimerkkejä huomista esitystä varten. inhottavaa kun ei ehdi ajatuksella tehdä näitä nyt kerralla. pitää sitten alkaa melki alusta kun tää hässäkkä saadaan alta.

nyt vaan oottelen et mies soittaa et on lähteny tulemaan keskustaan niin mäkin lähden sitten.

G: kuin ilona. pidän kirkkaista valoista enkä valokaapeleista.

Tervetuloa Lillis. Olet ihan oikeassa paikassa. Itsellä kans kova vauvakuume, mies jarruttelee. Mutta nyt on lämmennyt ajatukselle ja tuplailun pitäis alkaa seur kierrossa =) Suostuttelua on kestänyt n vuoden verran. Eli toisaalta kuulun niihin onnekkaimpiin.. (??) On ollut tää aika yhtä tunteiden vuoristorataa. Negatiivisia raskaustestejä olen tujotellut tääsä jo jonkin aikaa (pillereitten aikoihin kun toivoi vahinkoa), nyt kolmas luomukierto menossa, saa nähdä onnistuuko sitten miten. Nyt on ihana onnellinen olo, kun pääsee edes yrittämään. Tervetuloa joukkoon!!

Miitsu: sinä siis tulit raskaaksi heti kun pillerit loppui?? WAU. Jotenkin on varmaan mennyt ohi tää asia.. Onneksi olkoon näin jälkikäteen. Miten sun mies sitten aikaisti aikataulua? Onko vain kypsynyt ajatukseen vai??

Leijona: minäkin ilmoittauduin nopsasti.. Kirjoittele sitten ehdinkö ekojen joukkoon.. Todella huomaavaista kun kysyit!

Ilona: taidan minäkin kopsata ton joulukortin, kun annoit näin yleisestikin jo luvan =)

Lumiina: ihania ostoksia oot tehnyt. Onko sulla kauan ollut toi napakoru? Onko ollut kivulias? Musta ne näyttää ihanilta.. Mä oon joskus miettinyt laittoa.. Päädyin sitten tatskaan ;o) Mitä se Rosen-terapia sitten pitää sisällään?

Tuntuu että kaikki hössöttää kauheesti joulusta ja jaksaa tehdä koristeita yms. Mulla ei jotenkin puhtia riitä. Tosin tämä joulu on vähän erilainen kun on raskaustoiveet pilvissä ja toivossa on niin hyvä elää!!

Hannele: no onhan sun mies lämmennyt varmaan edes hitusen vauva-ajatukselle, vai :)Kun ei kerta malta oottaa joulua että antais sen tutin lahjaksi. Touhuileeko paljon sitten sun kavereiden tai esim siskon vaiuvojen kanssa kun ne on kylässä??

Merineito: mun miehelle ei tarviinnutkaan kertoa ohjelmasta, tossa se sitä katseli ihan itsekseen =) Se on kyllä silloin syksyllä (jos oikein muistan) seuraanut sitä lapsityranniohjelmaa ja kyseli multa kasvatuksesta yms..

Jotenkin tuntuu että teillä monella on niin tapahtumarikas elämä.. Mulla on vaan töitä, koulua ja tenttejä :( Mutta kohta alkaa joululoma, ainakin koulusta. Ja sitten helmikuussa mennään laskettelemaan. Ja mä kysyin sit että jos olenkin silloin raskaana niin lähenkö sitten mukaan (lähtee isompi porukka) ja mies että tottakai lähdet! Eikä siis mitään sellaista että toivottavasti et oo tai että ootellaanko siihen saakka tms Tällaiset pikkuasiat piristää kummasti

Galtsu

saako kopsata?

mä nimittäin mietin että josko tänä vuonna ensi kertaa laittas noita joulukortteja. meillä tuskin on samoja kummeja/sukulaisia..

ongelmana on ollut että musta semmoi tiimarin kortti mihin nimi alle on vähän tylsä enkä oo ehtiny perehtyy askarteluun. mutta nyt jos ois tommonen helposti toteutettava idea valmiina vois alkaa korttirumbaan.

eipä mullakaan aikaa ois askarrella. gradun ois tarkotus olla valmiina ennen joulua, mutta alkaa usko loppua. huomenna on esitys gradusemmassa ja sitten vaan kirjottelemaan loppupuoliskoa. aargh, tahtoo jo sen pois alta.

tsemppiä sulle samoihi tuskiin!

ja huomenta kaikille puolukoille!

luna

kaikki jo varmaan telkkarin ääressä oottelee BB:tä, kaikki taidetaan olla koukussa siihen...noh nyt se alkaa. mies tuolla huutelee ett alkaa, kumpi vie voiton foorumi vai BB... noh vauvasivut tietenkin =)

Ilona: kirkkaat valot ehdottomasti, inhoon niitä värillisiä ja varsinkin niitä kaapeleita ja kaiken maailman väriä vaihtavia... rauhallisen näköiset pitää olla, eikä mikään ilotulitus =)

Lumiina: kyllä mulle tuli ainakin vauva-lehti tänään. en oo kyllä ehtinyt viekä oikein tutustua.

tänään olin etnobicissä...olihan aika erikoinen ja meinas tulla tavan pumppia ikävä. sellainen arabialainen musiikki soi ja vähän niinku vatsatanssin tyylistä, hitsi ett nauratti kun mietin ett tyyliin miehet ois päässyt kattoo sitä... oisivat kyllä kuolleet nauruun. mut ihan hauskaa ja rentoa, lopputunnista rupes lantio heiluu jo vähän paremmin=)

nyt sit telkun ääreen. huomiseen puolukat!

Golda

Tänään ykkösellä: Ohjelma odotuksesta

TV1 15.11.2005 klo 21:30 - 22:00

FST: Seportaasi: Odottavan aika

Onni, ihmetys ja epävarmuus. Tulevien vanhempien arkea värittävät monenlaiset tunteet. Toimittaja: Jonas Tuominen

tiedon välitti Merineito

[color=darkgreen]Eipä oo tosiaan tyttöä vähään aikaan näkynyt...

Minä ruukaan kyllä tehä kortteja itte mutta jos vain sopii niin minäkin voisin käyttää tuota sun ideaa? Oon tehny jo muutaman joulukortin Kunnaksen niistä koirakuvista, liimannut pahville ja kimalleliimalla reunat mutta niitä kuvia mulla oli vain muutama jouluaiheinen... Joten kaipais kyllä just uusia ideoita!

Graduintoa LUNALLE ja ILONALLE!

[color=blue]Käytiin nimittäin heti töitten jälkeen kaupungilla, Tiimarista ostin värkkejä joulukortteihin ja sitten Stockmanilla käytiin, ostettiin siskonpojalle joululahjaksi Kärppä-nokkamuki ja -tutti ja isoveljelleen Kärppä-pipo (ettei tuu kateelliseksi pikkuveljen Kärppäkamoista...) Se pipo on kyllä aikuisten saa nähä onko järkky iso... Sellanen lasten college ois ollu aivan ihana mutta hinta 40¿!!! Mies ei malttais oottaa jouluun vaan haluais antaa tutin heti perjantaina kun nähdään tätä 8kuukautista siskonpoikaani!

Sitten askartelin kortit ja tuli komeita! *niin ylpeä itsestää" Eli kiitos vaan vinkistä Ilona! =o) Olihan se ilona, toivottavasti en muistanut väärin... Onhan se tässä päivän aikana kerenny unohtua!

[b]Jouluvalo-gallup:[/b] Sama linja jatkuu täällä eli kirkkaita ja pieniä valoja ei missään nimessä värillisiä saati niitä kamalia valokaapeleita...

[b]Lumiina:[/b] Kyllä täällä nyt tosiaan vaihteeksi puhtia riittää! Tällästä tunteiden vuoristorataa... Oon niin innossaan joulustakin! Ja äsken suihkussa sanoin miehelle että menkat alkaa parina päivän päästä, mies sanoi että " entä jos ei?" Minä sitten että no oisko se hyvä juttu niin mies sanoi ettei kommentoi. Eli sen vastaus ois ollut ei ja ei halunnut sanoa sitä ääneen etten loukkaantus tai sitten vastaus ois ollu KYLLÄ ja sitähän ei tosiaan voi ääneen sanoa tai hyppäisin varmaan katosta läpi! No jokatapauksessa tuo keskustelu oli HYVä ja TOIVOA ANTAVA!

Niin Apulanta kysymykseen olen unohtanu vastata: en erityisemmin tykkää.

Ja [b]hääpaikkagalluppiin[/b] on vastaamatta: sama linja jatkuu täälläkin. Eli luonnonläheinen rauhallinen paikka esim kartano tai vastaava. Mää en haaveile suurista häistä mutta kuitenkin itte tykkäisin siitä kun saa olla päivän prinsessana ja olla keskipisteenä!

Nyt pitää mennä kutomaan ja kattomaan OC:tä. Illan jatkot!

[color=PaleVioletRed]En sitten eilen enää kerennytkään koneelle, kun jouduin tekeen iltavuoronkin vielä putkeen kun ei saatu sijaista sairastuneen työntekijän tilalle. Kivaa kun täällä on niin vilkasta! Ja tervetuloa [b]Nippe_Nappe[/b]!

Sinähän oot [b]Hannele[/b] ihan uutta puhtia täynnä vauva-asian suhteen, kiva:)! Kai se kuuluu tähän taudin(=vauvakuume) kuvaan että välillä ollaan epätoivon syövereissä ja sitten sieltä taas vaan noustaan! Aattele, syksyllä sulla jo maha varmaankin on näkyvissä! Ellei sit jo aiemmin, jos lokakuussa kerran synnytät;)

[b]Galtsu[/b], juu, tulihansieltä messuilta kaikenlaista hankittua, mm. Grimasin meikkivoide, uusi napakoru, erilaisia voiteita ja rasvoja ja Rosen-terapiaakin tulki kokeiltua, ei oikein iskenyt. Tosi kivaa oli kyllä, toivottavasti ne on ensi vuonnakin! Sulla ei oo sit enää pitkä aika tuplailuun! Jipii:)

[b]Luumuhillo[/b], nuo miehet päästelee suustaan kyllä mitä kummallisempia asioita, vaikkeivat sitä tarkoita, pitäis varmaan kerätä joku lista tyyliin Miesten kootut letkautukset;)!

Kuulostaa [b]Merineito[/b] ihanalta tuo häiden suunnittelu, varmaan auttaa jaksamaan tätä kuumettakin!? Lahjalistasta taisin minä kysellä, kivahan se on että saa lahjaksi sellaista mitä tarvii/haluaa, ja vieraillekin on mukavampi kun on lista, ei tarvi siitä stressata.

[b]Miitsu[/b], voi kun suhtaudut suloisesti noihin raskausoireisiin:) Vaikkeivat aina niin kivoja varmaan ookkaan. Koskas sulla muuten on ultra?

Mulla pitäiskin sitten joko ens tai sitä seuraavalla viikolla tädin tulla vieraisille, seuraavan kierron aatelin vielä tikutella ja sitten siirtyä Personaan. Harmi että on niin kallis vekotin, mutta kuitenkin vaikuttaa kivoimmalta ehkäisy(hyi mikä sana!) tavalta.

Joulusta&joulukorteista: oon tosi laiska askerteleen, mutta nyt kun tämä on meidän eka yhteinen joulu, niin jotenkin innostusta löytyy enemmän kuin aiempina jouluina. Tosin oon joulun lupautunut olemaan töissä, mutta eiköhän siinä vähän joulun viettoaikaakin jää.

Nyt mun kaikki valeraskausoireetkin on kadonneet, tissit ei oo enää kipeet ollenkaan. Lämpöä tosin on edelleen 37,2, mutta eipä se auta ellei pysy vielä usemman viikon koholla. Mulle ei muuten tullut vielä Vauvaa, missäköhän lie viipyy? Onko teille kaikille muille tilaajille jo tullut? (heh, voi kun sen oikean voiskin noin helposti tilata, ja sit vaan puhelimella tiedustella jos ei oo määräaikaan mennessä tullut postissa;)

-Lumiina

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat