Vierailija

Kommentit (15)

Suomalainen oopperametalli tuli tiensä päähän. En oikein usko, että toista vastaavaa laulajaa löytyy. Voihan toki olla ettei sitä edes etsitä ja laulajaksi otetaan joku aivan toisenlainen tyyppi.

Sellainen synkkä,karhea rokki ääni. Minusta ei olisi hyvä nightwishiin. Ei voi verratakkaan Tarjan ääneen. (Eipä tietty tarviikkaan olla samanlainen ääni mut silti.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä se laulutaito vaatii muutakin kuin että olevinaan matkii oopperalaujaa, se on taito jota täytyy opetella ja harjoitella. Ei kyllä agnesin rahkeet Nightwishiin riittäis...

Agneshan on naimisissa. Nightwishän hyväksyy vain naimattomia puolustuskyvyttömiä tyttösiä laulajikseen, jotta saavat itse määrätä tahdin ja pitää suurimmat rahat.

ei todellakaan mihinkään nightwishiin sovi.. eikä mun mielestä periaatteessa sovi mihinkään idolssiinkaan kun hän ei ole syntyperältään suomalainen.. kun kyseessähän on SUOMEN IDOLS!

Mua ärsyttää kun ihmiset luulee että laulaminen on vaan että otat VÄHÄN laulutunteja ja susta tulee huippusopraano. Agnes sopii Idols-kisaan muttei oikeeseen huippubändiin.

Olisi vaan Tarjakin ruvennut säveltämään/sanoittamaan, niin Teosto-tuloja olisi ropsahdellut mukavaan tahtiin. Sitä paitsi Holopainen on yhtiöineen satsannut todella paljon omia rahojaan mm. Nightwishin videoihin ja ottanut suuria taloudellisia riskejä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat