Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Saana Helmi Emilia?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Gil:

Lainaus:

-se kävi hymyilyttämään, kun jäin nyt tässä pohtimaan, jotta mikähän se Saana(n) helmi onkaan? Onko kyseessä Lapin lapsi? ;)

Itse en ole tuota ajatellukaan... ei ole Lapin lapsi. Minun äiti kylläkin on lapista:)

Helmi ja Emilia tulevat vauvan tätien toisista nimistä. Ja vauvan isomummu oli Helmi. Saana nimeen olemme muuten vain mieltyneet.

Mun mielipide on et nimet on itsessään kaikki ihania, mutta mun mielestä ne ei rimmaa niin hyvin kaikki yhteen. Tykkäisin hirveesti nimestä Saana Emilia, mutta myös Helmi Emilia on nätti..mama86:

[quote]

Saana Helmi Emilia?

Saana on mukava, pehmeä nimi. Minun makuuni Helmi ja Emilia ovat vähän turhan yleisiä nimiä, joten niiden tilalle valitsisin itse jotakin muuta. Helmissä ja Emiliassa on myös aika paljon samoja äänteitä, jonka takia ne kuulostavat minun korvaani vähän samanlaisilta. Valitsisin siis jonkin äänneasultaan erilaisen nimen, ehkäpä kovemman tai särmikkäämmän nimen, toiseksi tai kolmanneksi.

vaan jonkun muun nimen. Ehkä se johtuu vaan siitä, että en oo niin ihastunu Helmi-nimeen. Mutta Saana ja Emilia on aivan ihania nimiä :) Ehkä siihen väliin sopis joku lyhyt, napakka nimi...? Esim. Iida?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat