Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ollaan kesällä viemässä lapset hoitoon (silloin ikää: 9 kk ja miltei 2- vuotta) kun palaan töihin. Työni on 2 vuoroista.

Mieheni harrastaa 2-4 kertaa arkipäivisin ja nyt hokasin että mihin lapset kun olen iltavuorossa ja miehellä reenipäivä?

Olisiko parempi valita suoraan vuoropäiväkoti, ottaa reenien ajaksi joku ulkopuolinen hoitaja kotiin lapsille vai olla vaan aamuvuorossa?

..Olen ajatellut alkuunsa kysyä pomolta lyhennettyä aamuvuorotyötä, mutta ehkä pelkän aamuvuoron tekeminenkin olis jees? -Ainakin kunnes kakkonen osaa omatoimisesti kävellä?

Mielipiteitä tai kokemuksia?

Kommentit (13)

mä oon joutunut karsimaan omia treenaamisiani huomattavasti ajan puutteen vuoksi.Koska mulla täytyy olla aikaa pojalleni,joka on 4v ja tietysti vaimolleni ja yhdessä koko perheenä olemiseen tarvii aikaa.

Mä oon ajatellut,et mä ehdin sitten enempi treenata,kun lapsi on vanhempi.Mä kyl käyn ainakin kerranviikossa salilla ja se on ihan hyvä juttu,siit saa ihan kivasti energiaa arkeen ja lihasvoimaa tietty..

Kivasti tuli keskustelua, mutta kun musta on hyvä että mies harrastaa. Se näköjään tuomittiin pahasti.. Vaan onhan viikossa monta päivää noitten reenien lisäksi.

Itte en oo vielä menny harrastaan kun synnytyksestä on vasta reipas kuukausi. Mutta pääsen kyllä ja miehen reeneissä on varaa joustoon!

Ja hoitovapaaseen meillä ei oo varaa joten meen töihin muutamaksi vuodeksi ja sitten kartutetaan perhettä, toivottavasti.

Pitääkö tässä olla kauankin kotona? Musta olis kiva palata hetkeks töihin ennen kolmatta lasta!

Vaan kysyinkin teiltä mielipidettä juurikin että miten saataisiin lapsille paras olo, vai onko se kotiäiti ja reenejä vähentävä isä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän perheessä mies harrastaa myös kovasti, mutta vain silloin kun on aikaa. Lapset hoidetaan ehdottomasti ensin. Kuka edes kehtaisi viedä lapsia hoitoon, koska isi on treenaamassa!!!!

haloo... joku raja sentään! Kuulostaa siltä, kuin sinulla olisi pienten lapsiesi lisäksi kolmaskin perään katsottva. Mies myös vastuuseen lasten hyvinvoinnista1

Kyllä pisti korpeamaan moinen itsekkyys!!!

vastaavasti sinä voit mahdollisuuksien mukaan toivoa työpaikalta joustoa.

työ on kuitenkin hiukka tärkeämpää kuin harrastaminen ja lisäksi vapaaehtoista. ja muista ettei tämä ole ainoastaan sinun ongelmasi. miettikää yhdessä miehen kanssa miten homma hoidetaan. jos mies on fiksu niin hän ottaa kyllä itse ratkaistavakseen lasten hoitamisen hänen harrastustensa ajaksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat