Vierailija

On leikannut jotenkin väärin - en saa hiuksiani asettumaan mitenkään, niin kuin pitäisi. Voinko soittaa ja pyytää, että samaan hintaan parantelisi tätä - viikonloppuna on tärkeää menoa, ja nyt itkettää, kun tukka on kamala (en tykkää uudesta väristäkään) ja naamassa vielä finnejä:-(

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tietenkin voi,olisit sanonut siellä kampaajalla että enemmän vaaleaa. ei se malli pesemällä parane jos alunperinkin oli mielestäsi huono. Hyvä malli on sellainen minkä saa itsekkin laitettua mutta pitäisi ymmärtää että ei niitä itse saa ihan niin hienosti laitettua kuin kampaaja.

Jaa paitsi jos se ei olekaan paikalla... Pitäiskö kuitenkin soittaa ekaksi...? Mutta mitähän sitä sanoisi - en ole tyytyväinen työhösi:-(? Että mä inhoan tällaisia tilanteita, mutta ei kai nyt muu auta - muuten harmittaa koko viikonlopun:-(

Hinnasta en tosin kysynyt vielä mitään... Pitäiskö vaan olettaa sitten lopuksi, ettei se maksa mitään?

Huh, kiitos kannustuksesta. Olenpahan ainakin yrittänyt, jos se ei nyt tästä kummemmaksi muutuisikaan:-)

Normaalisti kun helpot hiukseni asettuvat lähes itsestään. Nyt tiedän jo itsekin, missä on vika, päältä ovat liian lyhyet ja alta liian paksut. Ei varmaan suurta hommaa vaatisi, jos alta ohentaisi lisää. Näin olettaisin itse:-)

En silloin perjantaina kampaajan jälkeenkään ihan tyytyväinen ollut, mutta ajattelin vielä katsoa tilannetta pesun jälkeen. Ja mitäpä tälle värille mahtaa? Liian vähän vaaleaa, tuskin sitä voi tummemman värin päälle enää lisää laittaa?

Nolottaa vaan mennä valittamaan:-( Mutta harmittaa maksaa 80 euroa ja olla tyytymätön...

Just viimeksi juttelin tästä kampaajani kanssa, hän sanoi että pienestäkin " viasta" kannattaa tulla juttusille, niin mietitään mitä voitais tehdä. Jos kampaaja kieltäytyy korjaamasta, suosittelisin vaihtamaan kampaamoa heti. Eli käy ap rohkeasti kysymässä, ole asiallinen ja kerro mistä kiikastaa.

Sanot vaan suoraan, esim Yritin laittaa hiuksia kotona, mutta leikkaus on sellainen ettei se onnistunut ja väriinkään en ole oikein tyytyväinen. Olen pahoillani,etten osannut sanoa sitä heti leikkauksen ja väri laiton jälkeen, mutta olisko vielä jotain tehtävissä?

Jos kampaaja on myötämielinen, niin varmista vielä tuleeko se samaan hintaa. Tsemppiä sulle, kyllä se siitä.

Jos asia vaivaa mieltä , etkä pääse heti käymään voithan soittaakin. Voit ehkä sopia ajankin valmiiksi. Reippaasti puhelin käteen ja hetken päästä asia on hoidettu. Minä yritän saada ikävät asiat nopeasti hoidetuksi, koska muuten murehdin niitä ihan turhaan.

Vierailija:

Lainaus:

Jaa paitsi jos se ei olekaan paikalla... Pitäiskö kuitenkin soittaa ekaksi...? Mutta mitähän sitä sanoisi - en ole tyytyväinen työhösi:-(? Että mä inhoan tällaisia tilanteita, mutta ei kai nyt muu auta - muuten harmittaa koko viikonlopun:-(

En kai mä nyt ekaa kertaa kampaajalla ollut:-)

Mutta joskus käy niin, että kampaaja laittaa tukan jotenkin niin, että se asettuu paremmin sitten itselaitettuna. Näin ei heti voi sanoa, onko leikkaus onnistunut vai ei. Ja tosiaan, yleensä mun tukka asettuu itsekseen hyvin, enkä useinkaan sitä juuri laita. Nyt ei asettunut tosiaan mitenkään ekan pesun jälkeen, ja nyt tokan jälkeen en saanut edes laitettuna sitä mitenkään:-(

Kampaaja on joskus tuon sanonut, että tummaksi värjättyä hiusta ei saa vaalennettua.

ja puhu ystävällisesti ja kerro mikä on vikana, luulen että homma hoituu, asiakaspalvelustahan siinä vain on kyse. Ja niin kuin joku jo sanoi, jos kampaaja ei asialle halua mitään tehdä, vaihda liikettä

Kun esim ostin kaupasta lapselle kurahanskat ja ne parin käyttökerra jälkeen hajosivat saumoista, mietin kanttaako mennä valittamaan kauppaa, kun kuittia ei ollut ja ostohetkestäkin oli aikaa, kun sadekelit tulivat vasta pitkän ajan päästä. Nolotti hieman kun kurahanskojen kanssa marssin kauppaa, mutta myyjä sanoi heti että haluanako rahat takaisin vai katsotaanko uudet tilalle ja etsi sitten hyllystä minulle uudet. Kuittia ei kyselty. Tuli tosi hyvä mieli ja jatkossakin olen kyseisessä kaupassa asioinut hyvällä mielellä.

on vika ehkä ennemminkin omissa taidoissa kuin siinä, että tukka olisi jotenkin väärin leikattu. Ja jos väriinkin olit tyytymätön, miksi et sanonut? Ystävällinen parturi voi toki antaa sinulle uuden ajan, mutta itseäni ainakin tuollainen ärsyttäisi. Ihan sama juttu kuin joku kotona päättäisikin, että olisi halunnut sittenkin hieman erilaisen leikkauksen ja soittaisi ettei ole tyytyväinen ja haluaa uuden leikkauksen -> uuden ajan ilmaiseksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat