Seuraa 

minkäkokoisen toppahaalarin ostaisitte?lapsi 66cm ja 6,5kk...kun ä-pakkauksen haalari kamalan suuri...

Kommentit (8)

reilu! mahtui tosi hyvin alle. kooltaanhan tuo on 74/80cm.

mielestäni oli kyllä hyvä olla kaksi pukua tuonkin ikäisellä. esim jos sattui tulemaan vaipan ohi vuoto niin ei oikein voinut märkään pukuun pakkaseen pukea.

meillä oli varapukuna käytettynä ostettu tosi reilu 68senttinen toppapuku joka osoittautui kyllä aivan mainioksi. hintaa sillä oli n 4e ja tietty huuto.netistä ostettu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Äitiyspakkauksen haalarista voi kääntää hihan- ja lahkeensuut, jolloin se muuttuu hieman pienemmäksi. Lisäksi tuon ikäinen on pääasiassa vaunuissa ulkoiltaessa, joten vähän iso haalari ei mielestäni haittaa. Vauvasi kuitenkin kasvaa talven aikana, joten varmaan pakkauksen haalari on lopputalvesta sopivampi. Tuntuisi turhalta ostaa haalaria, joka käy vain lyhyen hetken.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, tokihan voit ostaa pienemmän haalarinkin.

ykköshaalariks Lennen babyhaalari kokoa 68cm.. Poika oli 2kk neuvolassa 59cm ja toi varmaan menee koko talven hyvin, on reilu vielä :) Äp haalariin hukkuu. Jonathanin unipussikin meillä on, mutta se ei varmaan koko talvea mahdu päälle..

Nyt se on sitten käytössä tällä uudella tulokkaalla eli tyttö, syntynyt kesäkuussa ja pituutta 67 cm. Uskon, että mahtuu toi puku koko talven. Puvut on kuitenkin sen verran reiluja, ettei noi mitat aina pidä niin paikkaansa. Uskon, että jos löydät puvun 70 cm, se saattaisi olla vielä parempi vaihtoehto. Tuo ä-pakkauksen puku oli ainakin silloin esikoiselle aivan jättikokoinen, jonka takia ostin tuon 67 puvun. En ole uudelle vaaville edes kokeillut sitä.

Haalareita saa tosi edullisesti.Itse en tykkää käyttää ylisuuria

haalareita vauvalla.Lopputalvesta se ä-haalari voi olla jo ok.Mulla

on varastossa Lennen 74cm (vastaa 80cm) lopputalveksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat