Seuraa 

Eli kiertoni on sekaisin ja olisin noista limoista kysynyt.

Normaalisti en liomoista pysty sanomaan mitään ovikseen liittyvää, koska niitä ei oikeastaan ole.

Mutta mulla muutaman päivän ollut selkä kipee ja massua jomotellut/nipistellyt ja eilen tuli tosi paljon valkovuotoa paksuhkoa.

Olisko tuo voinut liittyä jotenkin ovikseen???

Mä oon tumpelo näissä limaasioissa!

Kommentit (5)

itselläni on se käsitys että ovisaikaan limojen pitäisi olla kirkkaat ja venyvät jotta siittiöiden ois helpompi kulkea?

Oma limaongelma on se että nyt tikutin toissapäivänä oviksen, lämmöt oli tänä aamuna nousseet mutta kun en nyt ovisaikana ole bongannut niitä venyviä limoja=(? Ei ole toiveet korkealla vaikka ollaankin puuhasteltu ahkeraan. Limoja oli mutta vain paikoitellen venyvää... ikinä ei kaikki osu kohdalleen. Kerrankin oviksen tikutus ja lämmön nousu tukevat sitä että ovis tapahtui mutta nyt tuo limaongelma vie siitäkin ilon... mitä luulette, onko yhtään toivoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä varmaan on oikeat limat,en itsekkään ole niin varma limoista,nyt käytän niitä ovistikkuja ja nyt pitäs alkaa ovis ja mahaa nipistää jne.

Mäkin olen ruvennut vasta muutama kuukausi sitten " bongailemaan" enemmän noita limoja ja olen huomannut itselläni seuraavaa. 3-4 päivää ennen kun ovistikku näyttää kahta viivaa, multa irtoo limatulppa.Eli se on sellanen " räkäklimppiä" muistuttava pieni valkonen limaköntti. Yleensä sit seuraavana päivänä tulee jo ekan kerran valkosta venyvää kananmunalimaa, joka sit muuttuu kirkkaaksi viimestään samana päivänä kun ovistestiin pamahtaa noi kaks viivaa.

Jos ajatellaan et varsinainen ovis tapahtuu 1-2 päivää tosta ovistestin kahdesta viivasta, niin siinä tapauksessa mulla on noi venyvät limat jo ennen varsinaista ovista.Varsinaisena ovispäivänä ei enää juurikaan limoja enää ole.

Että tällästa " limavuodatusta" täällä : )

Mulla on 4 lasta enkä ole ikinä ollut minkäänlaisia ovis-oireita eikä mitään limoja.En tosiaan ole ikinä huomannut mitään että ois liman eritystä.Luin jostain netti sivulta että kaikilla naisilla vaan ei ole kun tosi niukkaa liman eritystä oviksen aikaa eli sellaista jota ei välttämättä itse edes huomaa.

V.2000 mulla oli Clomifen kuuri ja heti tapahtui ovis(tärppäs kyllä vasta 4kk päästä).Ei minkäänlaisia oireita mutta ultrassa näkyi munasolu eli siitä tiedän asian.

Nyt olen syönyt 3 kiertoa Clomia ja ekan kerran elämässäni viime kierrolla huomasin oireita,12.ja13.pvä oli runsasta lima vuotoa mutta silti negaa ovis-testit näytti.

Nyt on menossa kierron 9pv.ja selvästi on limavuoto lisääntynyt.Katsotaan mitä testit tulee näyttämään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat