Seuraa 

Tilanteeseen tietysti vaikuttaa että olen suhtautunut häneen niinkun muihinkin lähisukulaisiin siskon tavoin. Olen siis pitänyt häntä perheen jäsenenä. Muiden niin miehen puolen puolisoiden kanssa kuin omien sisarusten puolisoiden kanssa tuo suhtautumistapa ei ole ennen tuottanut ongelmia.

Juhannuksena hän humalaspäissään sanoi että meidän välillä on selvästi jotain säkenöintiä. Itse en tuota säkenöintiä todellakaan tunne ja sen jälkeen aina perhetapaamisissa/juhlissa hän on ollut mielin kielin + ottanut minusta ilman lupaa kuvia. Ärsyttävää...

Yritän olla niin etten huomaisi koko asiaa, mutta tilanne tuntuu hieman kiusalliselta. Varsinkin kun tiedän että siskollani ja tällä miehellä ei mene juuri nyt kovin hyvin. Siskollani on muutenkin tarpeeksi huolia joten en viitsi tuota hänelle kertoa ja kun asia on vain yksipuoleista niin tarviiko tuon edes pahottaa tuosta mieltä.

Toivon vaan että tuo ihastus menisi pian ohi. Olisi ikävää jos joutuisin kohtelemaan häntä " kylmästi" tuon takia. Kyllä varmaan muut alkaisivat ihmetellä sen takia mikä on homman nimi jos muuttaisin radikaalisti käyttäytymistä hänen seurassa.

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta ja kuinka siitä olette fiksusti selvinneet.

Kommentit (1)

Siihen asti kannattaa varmaan jatkaa viileän asiallisella linjalla ja vältellä yhteisiä bilettämisiä yms. missä helposti häneltä voi taas mopo karata käsistä. Aika tehnee tehtävänsä.

Jos heidän välinsäkin vaikka paranisivat (pitkissä suhteissa kun näitä eri vaiheita riittää) ja tilanne korjaantuisi sitä kautta. Jos taas puhut tästä siskosi kanssa, voi olla että heidän välinsä entisestäänkin huononevat. Nykyisin korostetaan niin hirveästi avoimmuutta ja puhumista, että siinä voi mennä jo vähän liiankin pitkälle.

Toivottavasti tilanne selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat