Vierailija

Mikä nykypäivän ihmisiä vaivaa?

Esikoistamme odotan, ja tietenkin hirveän iloinen olen mieheni kanssa. Nyt vain olen harmikseni huomannut, että kaverini (jotka hyviä kavereita ovat olleetkin) ovat kaikonneet ympäriltäni tai silloin harvoin jos niitä näkee, niin eivät taatusti milläänlailla reagoi raskauteeni, esimerkiksi vain kysymällä vointiani...

En siis tarkoita tällä, että pitäisi vain ja ainoastaan puhua lapsista ja raskaudesta!

Ja toinen asia on se, kun ihmiset eivät enään onnittele tulevia vanhempia raskauden johdosta. Ohittavat vain asian, niinkuin eivät olisi kuulleet mitään...Ja en puhu vain yhdestä ihmisestä, vaan näitä on todellakin ollut useampiakin.

En tiedä muista, mutta minua nämä asiat ovat suuresti loukanneet...Onko muut huomanneet saman asian?

Kommentit (6)

Osalla ystävistäni on jo lapsia, osalla ei.

En todellakaan hehkuta raskaudesta ja vauvoista koko aikaa,

itse asiassa olen ollut hirmu varovainen puheissani niiden ystävieni kanssa, joilla ei omia lapsia ole (ymmärrän että voi olla todella vaikea puhua raskaus ja vauva-asioista, jos ei itsellä niistä kokemusta ole)...

Asia on sitten aivan eri niiden ystävieni kanssa, joilla lapsia jo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä jos minun ystäväni tulisi raskaaksi toivotusti niin onneittelisen kynelten kerä. Niin koskettava asia se olisi koska tietäisin miten onnellinen ystäväni olisi.

Kyllä minun lapsettomat kaverit onnittelivat minua ja olivat hengessä mukana koko raskauden ja nyt vauva ajan. Vaikka toinen kärsii lapsettomuudesta ja toinen ei koskaan lapsia aio tehdä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat