Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin aamulla vaa´alla ja lukemat oli 56.5kg ja 173cm pituutta!=)

Hajotkaa siihen läskit!!

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuli tällaiset kärpäslätkät,hemmetin rumat on.=( Onneksi ne pysyy paidan alla piilossa.Tietääkseni en ole anorektikko enkä bulimikko.En ole myöskään teini vaan 30 vuotias.Mikä tekstissäni antoi ymmärtää,että olen teini?Toi typerä provosoiva aloitusko?;o)

t:ap

Vai kenties teini-ikäinen (tähän viestisi viittaa), jolloin olet vielä ihan normaalipainon rajoissa? Älä suotta kuitenkaan itke, olin teininä kanssasi ihan samoissa mitoissa. Kyllä sinäkin ennätät vielä niitä naisellisia muotoja saada. Eihän se kenestäkään kivaa ole, kun luut törröttää, mutta ajan kanssa korjautuu yleensä ihan itsestään.

Ekaa kertaa elämässä noi raskausajan kilot oli helppoa pudottaa,jopa hauskaa.Olin niin masentunut ja kun aloin laihduttaa,niin elämänilokin palasi sen myötä.Nyt olen todella terve niin psyykkisesti kuin fyysisestikin.Tarkoitus ei ollut laihduttaa näin paljon.En tiiä miksi paino putoaa edelleen...2kk pysyi 58kg ja nyt yhtäkkiä tipahti tohon 56.5..

Mä en koskaan ilkeile kenellekään kun ei ole ollut mitään aihetta.Nyt piti tahallaan KEKSIÄ joku ilkeilyaihe.Oikeasti minulle ei ole mitään väliä,kuinka paljon tai vähän muut painaa,kunhan sisin on kultaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat