Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Keilläs kaikilla onkaan nyt menossa piinaviikko? Itselläni menossa kp 23/28 ja ajattelin testailla ensi viikon alussa ellei täti pärähdä paikalle sitä ennen. Yritystä on kyllä ollut aika lailla, mutta syyskuun km:n jälkeen mietityttää onko kroppa kuitenkaan vielä normaalitilassa.

Olisi mukava tietää ketkä ovat suurinpiirtein samassa tilanteessa!

Kommentit (8)

Mulla Kp21/26. Kuviteltuja oireita on, mut toisalta en usko olevani raskaana... Epätoivoinen kuumeilija siis ;) Toivon kuitenkin TODELLA saavani plussan ddd. Toiveet pilvissä, jyrätään täti yhdessä kumoon!

+++++plussa tuulia+++++

S@nde

Mulla menossa kp 23/25-26, joten vielä pitäis malttaa pari päivää ennenkuin testaan. Testi polttelee kaapissa, kun edellisen kierron jäljiltä varmistin että en ole raskaana ja toinen testi jäi käyttämättä. Testaan perjantaiaamuna jos ei täti ole tullut ennen sitä. Mies lähtee viikonlopuksi kotiinsa (mulle tulee kaveri kylään, en siksi lähde pojan kanssa mukaan), joten ajattelin testata ennen hänen lähtöään niin ei tartte viikonlopun yli jännätä jos ei tätiä kuulukaan.

Sänkyhommien aktiivisuuden suhteen nyt olis kyllä erittäin suuret mahikset että olis tärpännyt. Ovistikuilla tiedän suurinpiirtein koska oli sopiva aika ja niinä päivinä kyllä tuli mies kellistettyä joka päivä, eikä muuten ollut yhtään vastahakoinen kellistettävä ;). Kiinnittymisen aikoihin oli jotain menkkamaisia tuntemuksia alavatsassa, mitä minulla ei normaalisti ole kierrossa ollut. Muista oireista en kyllä osaa sanoa juuta eikä jaata, kun kaikki potentiaaliset oireet voivat ihan hyvin olla myös flunssan syytä. Joten ei auta kuin odotella.

Sari

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moikka!

Täällä on myös piinaillaan nyt on jo 37/30 eikä mitään kuulu tai näy.

Mulla on kierrot ollu aina sekasin, joten en nyt vielä uskalla toivoa että olis plussa testi..joskus ollu kierron väli jopa 40.

Ja eikö siitä hedelmöittymisestä pidä kulua 3 viikkoa ennen kuin testi näyttää positiivista?

uskallanko tehdä jo testin?

En haluis tehdä liian aikaisin ettei tule taas pettymyksiä.

Väsy on ollyt aika kova viimeaikoina ja vähän pahaa oloankin on ehkä ollut..toivottavasti olis merkkejä plussasta =)

Vaikka kp vasta 25/33.. Meinaan tehdä aconin erittäin herkän jo torstaina ja sitten uusia viikonloppuna.

Mullakin on ihme alavatsakipuja ollu tänään pitkin päivää ja valkkis lisääntynyt ihan yht' äkkiä. Ja huono olokin on.. Mutta se lienee luultavasti mun päässä! ;)

Täällä piinaillaan myös:) kp 18/24-28.. Kierto ollut nyt aikalailla ton 24 päivää! Eilen ja tänään olen havainnut pientä nipistelyä alavatsalla.. Väsymys ja päänsärky on mukana kans!

Toivottavasti enteilis jotain muuta ku tädin tuloa:)

kp 20/29 eli pian alkaa ihan hirmunen piina.. Nyt jo tuntuu ettei kestä tolkuissaan ja en millään jaksais odottaa yli viikkoa testaamiseen.. Voiko olla oireita näin pian.. Aamulla oli hirmusen paha olo, ja alavatsaa on pikkusen " menkkamaisesti" tänään sattunut...

piinailenpa täällä minäkin.... kierto ois nyt 27/30.... hirveesti tekis mieli jo piipahtaa apteekissa... mutta sitten taas toisaalta jos näyttääkin negaa niin harmittaa kovasti. oireet ois kyllä jokseenkin aikasta houkuttelevat.... rinnat on nyt parin päivän sisällä alkanut aristaa ihan tosissaan, väsyttää ja varsinkin aamuisin on välillä todella voimakaskin etova olo... saas nyt sitten nährä... :)

Eli kp 24/27-29 menossa ja olevinaan tunsin tänä aamuna etovaa oloa ennen kuin nousin sängystä ylös. Myös päätä on jomotellut muutamana päivänä ja nipistellyt alamasua. Tiedän, että kaikki noi oireet voi liittyä myös menkkoihin mutta onhan se toinenkin mahdollisuus - onhan? :)

Minä en ole vielä testejä hommannut ja meinaan vasta sitten hommata, jos tuntuu ettei tätiä ala näkymään. Yleensä mulla ei kierto tuosta 27-29 ole mihinkään heittänyt, joten hyvin pianhan tässä saa tietää miten on käynyt. :)

Oikein paljon ++++++säteitä kaikille!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat