Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen menossa ottamaan itselleni tatuoinnin. Minulla on niitä ennestään jo 4kpl. Jotenkin vaan tullu himo ottaa aina vaan lisää. Nyt tyttäreni kärttää itselleen kans tatskaa ja olen sen hänelle luvannut. Ihan pienen leppäkertun ja ei kovin näkyvään paikkaan. Minusta asia on ihan ok, mutta mietein miten tatuoija suhtautuu...

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poika kärttää koko ajan tekemään naamamaaleilla kuvia poskiin, mutta pääsen paljon vähemmällä kun tatuoidaan ne kuvat poskiin kerralla! Ei tarvii illallakaan niitä pestä: aikaa säästyy!

poislähteviä tatskoja lapsille!!!!!!!!

niitä jos jonkinmoisia. ja ne ihan kivoja.

toivottavasti oot ihan provo, ei kukaan voi olla niin idiootti et lapselle laittais???? ihon venymisestä kasvaessa ja kaikesta muusta puhumattakaan!!!!!!!

Moni ei tee tatuointieja ollenkaan alle 18 -vuotiaalle, jotkut tekevät vanhempien luvalla, mutta silloin taitaa olla kyse jostain 16-17 -vuotiaasta eikä neljävuotiaasta lapsesta. Ihokin kasvaa ja kuva venyy sen mukana, olipa se sitten vain se pieni leppäkerttu.

Itsellänikin on tatuointeja, mutta ei tulisi mieleenkään otattaa tatuointia pikkulapselle. Tosin en kyllä usko että olet edes tosissasi...

kokemuksesta tiedän, että tatuoinnin ottaminen ei käy kipeästi ja tekeminen ei kestä kauan ja mitä tulee tilanteeseen 20 vuoden päästä niin saahan sen poistettua. mitä pahaa tässä nyt on? kyllä ootte tiukkapipoja.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat