Vierailija

Siinäpä neuvo teille naisille, jotka ihmettelette kuinka " niin ihanasta" miehestä tuleekin yhtäkkiä täysi hirviö!

Ainakin minun kohdallani tuo viisaus on pitänyt paikkansa.

Pari poikaystävää oli tosi tylyjä äidilleen. Ja niinpä pikkuhiljaa myös minulle.

Nykyinen mieheni taas puhui aina äidistään tosi kauniisti ja arvostaa tätä vieläkin tosi paljon. Ja samalla arvokkuudella huomioi myös minua!

Kommentit (10)

Halailevat, joka kerta kun näkevät. Samoin kun me anopin kanssa. Iltaisin annan miehelleni ja anopilleni kahden keskistä aikaa... Mieheni pitää äitiään kunnollisena kasattajana ja hyvänä vanhempana.

Toivottavasti näin on minunkin kohdallani! Ensimmäinen vauvamme vasta masussa ja puhe yhteys ainakin toiminut, katsotaan miten muut osuu kohdalleen. Halauksia hän ei säästele minunkaan kohdalla!

oli äidilleen tosi ilkeä ja töykeä. toki auttoi tarvittaessa.

niin auttoi minuakin aina kun tarvitsin. mutta muuten oli tosi mustasukkainen ja ilkeä, jos edes moikkasin jotain poika-tuttaviani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mun ex-avopuoliso oli oikea äidin kulta mutta minulle aivan kamala - mustasukkainen ja yritti kontrolloida kaikkia tekemisiäni ja menemisiäni. Mitään asioita ei koskaan uskonut ennenkuin äitinsä sanoi että kyllä se vaan niin on.

Onnekseni lemppasin sen äidin kultapojun ja sain tilalle oikean kunnon miehen joka kohtelee sekä äitiään että minua hyvin =)

Veljeni taas kohtelee äitiään tylysti mutta mutta on hyvä aviomies. Äidin kanssa ei ole vaihtoehtoja sillä hän on juuri niitä joka asiaan sekaantuvia äitejä. Hänen mukaansa mikään asia ei voi olla niin henkilökohtainen etteikö hän siihen voisi puuttua ja yrittää järjestellä mielensä mukaan.

Exäni piti äitiään Jumalasta seuraavana. Samoin isäänsä. Hän ei nähnyt heidän puutteitaan ja enemmän kuin mitään muuta, pelkäsi tuottavansa vanhemmilleen pettymyksen. Niinpä jos oli pakko valita, hän ennemmin tuotti pettymyksiä minulle kuin äidilleen. Ero siitä tuli. Viimeinen pisara oli, kun minä sairastuin (meinasin kuolla) ja kotiinpäästyäni miehen ykkösprioriteetti oli vanhempien talon maalaus.

On pitänyt paikkansa omalla kohdallani. Mies kunnioittaa äitiään ja huolehtii tästä, auttaa, juttelee ja ei koskaan hauku tms. mutta ei myöskään rupea tämän pompoteltavaksi, vaan on itsenäinen aikuinen ihminen. On myös kunnioittava, lempeä aviopuoliso ja vahva, vastuullinen kumppani.

hän hoiti äitiään kuin lasta, huolehti ja hoivasi vaikka vaivana olis ollu nuha. Mulla saa olla pää kainalossa ja mies ei korvaansa lotkauta. Ihan kun ois käyttänyt kaiken hoivavaistonsa ja -varastonsa äitiinsä. Lapsista huolehtii tottakai aivan kuin äidistään aikoinaan, mutta mun on pärjättävä omillani.

Ja on itsekin sanonut, että tietoisesti valitsi itselleen täysin päinvastaisen luonteen omaavan vaimokseen kuin mitä äitinsä oli, " aukuisen ihmisen kädestä pitelyä on nyt tehty jo tarpeeksi" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat