Seuraa 

Kuukautisten pitäisi alkaa, eilen alkoi menkkamaiset kipuilut ja tuli muutama tippa tuhruvuotoa, sama tänään. Nyt ei enää koske kuin päähän, mutta ei näy menkkojakaan. Onko tämä normaalia vai voiko esim. tuulimuna tms.?

Kommentit (5)

On pakko kommentoida, koska itse olen huomannut seuraavaa:

Heti kun vauvakuumeilut alkoi, niin menkkojen alkaminenkin on mulla muuttunut. Ennen vauvakuumetta menkat alko melkein aina kertarytinällä ja heti eka kiertopäivä tuli kunnon vuotoa, mut nyt on muutamat menkat alkaneet tosi vaisusti. Eka päivänä tulee ensin vaan vaaleenpunaista tosi hailua vuotoa, sit seuraavana päivänä vielä vuoto on lähinnä tuhrua ja vasta kolmantena päivänä " hanat aukee" kunnolla. Olen itekin miettinyt menkkojen muuttumista ja luulen, et se on pitkälti psykologista. Koska vauvakuume on kova, niin sitä joka kuukausi toivoo, et ne menkat ei alkais ollenkaan . Ehkäpä siitä syystä ne sit alkaakin tosi " hiljalleen" . Se on tosi inhottavaa, koska aina elättelee toivoa ne kaks ekaa päivää (toivoo et oliskin vaan " valemenkat ja kunnon vuoto ei alkaiskaan...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni kuukautiset myöhässä ja jo neljä päivää sitten tuli pyyhittäessä aivan vähän tuhrua paperiin. No kolme testiä jo näyttänytt negaa, et ei se tääl ainakaan raskautta tarkoittanut...

Toivottavasti siellä parempi tuuri... :-)

babyunelma 32/28-30

..menkat siis! Kenties koin " minikeskenmenon" , mulla ei ikinä " kunnon" kuukautisten alkaminen kestä noin kauaa kuin nyt kesti ja raskausoireita oli jo viikon verran, päänsärkyä, pahoinvointia..

Ei olla vauvaa varsinaisesti vielä yritettykään, aloitin vasta kierron tarkemman seuraamisen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat