Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tutullani on 4lasta joista vanhin(5v) on mielestäni ärsyttävä. Olen tavannut lapset 4-5kertaa ja joka kerta tuo lapsi on heti juoksemassa jalkojen välistä,tulee tuosta vaan syliin,Kyselee sopimattomia,roikkuu rattaissa kiinni,on muutenkin röyhkeä. Tiedän että on vielä kuitenkin pieni mutta en voi mitään että tyttö ärsyttää minua. Nyt meidät on kutsuttu yhden niistä lapsista synttäreille eikä tekisi mieli mennä....

Sivut

Kommentit (62)

Myöskään minä en pidä kaverini lapsen ulkonäöstä, sit kun se vielä kitisee, niin jo kuvottaa. Lapsi on jo 2-vuotias ja ulkonäkö ei ainakaan parane. Ainoa lapsi jota kohti näin tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lapset on ärsyttäviä kitisijöitä jotka selittävät typeriä juttujaan ja näyttävät rumia piirrustuksiaan ja niistä pitäisi olla kiinnostunut?!?! Yksi ainoa lapsi omieni lisäksi on ollut aivan valloittavan ihana:) Mutta yleisesti ottaen kakarat on ärsyttäviä, jopa ne omatkin aika ajoin

Ehkä teillä ei vain henkilökemiat kohtaa? Jos et kerran inhoa tuttavasi muita lapsia. Noista syntymäpäivistä, sinä olet kuitenkin se aikuinen, yritä käyttäytyä aikuisen tapaan, vaikket lapsesta pitäisikään.

lapsi tarvitsee varmasti huomiota... kun niinkin monta sisarusta--- huomaa lasta ... ota joskus syliin... miksi vanhimman lapsen pitää aina olla jo niin iso ja käyttäytyä koko ajan mallikkaasti... mieti sen lapsen tunteita!

hyvät geenit saanut:). Toimii nytkin lapsimallina, ollut vauvasta asti ja kovin suosittu ja pyydetty. Pieni pesämuna jo hänellä kasassa tulevaisuutta varten. Isä ollut aikanaan suosittu malli, itse en.

Suurin osa äideistä EI VOI SIETÄÄ muiden lapsia. Hyvin harvat pitivät jonkun toisen lapsista ja silloinkin lapset olivat lähisukua. Nenätysten ollaan mielin kielin, mutta inho ja ärtyneisyys on se aito tunne taustalla.

Vierailija:

Lainaus:

en juurikaan toisten lapsista yleensäkään hirveesti pidä,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta :)

oltiin synttäreillä ja siellä oli tosi ärsyttävä 3-vuotias. hillu ja riehu.

rupes tönimään meidän lasta vasta 10kk kun otti sitä paidasta kiinni,ois tehny miel linkasta se ipana tukkapäästä hevonkuuseeen. mies sanoi samaa kun lähdettiin.

en juurikaan toisten lapsista yleensäkään hirveesti pidä,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta :)

En pidä hänestä ollenkaan, leikkipuistossa huutelee ja haukkuu kaikkia eikä äiti reagoi siihen mitenkään. Lyö mummoansa ja äitiään eikä mummokaan reagoi siihen. Poika on 5v.

Voi että kun tekis mieli joskus ottaa poikaa niskasta kiinni...

Samassa perheessä on myös noin 3 v tyttö joka saa juosta vaikka auton alle, niin äiti ei siittäkään välitä pätkän vertaa.

Meikäläinen kerää kimpsut ja kampsut ja vaihtaa puistoa kun tuo sakki saapuu.

Toiset lapset on vaan niin ärsyttäviä etten pidä heistä.

voi voi kun teidän VASTA 10 kk ikäistä joku 3 v töni..voi voi. No, katotaan kun omasi on se 3v. Luulen että ei se omas pentuskaan niin rakastettava ole. Tosi itsekkäältä ämmältä vaikutat ja miehes kans.

tuttavani tytöstä ja, ihan samalla tavalla käyttäytyy. Ei oo mukavaa kun koko ajan aikuiset keskeytetään ja kysellään milloin mitäkin. Tosin tyttö on muutenkin kova narisemaan. Kun tyttö oli ihan pieni niin jo, silloin se ärsytti muo ulkonäöllään (ei todellaakaan viehettävä lapsi). Ketään muuta lasta kohtaan en näin tunne. On vain hyväksyttävä tää mun " ongelma"

Kun 3-vuotias poikani kertoo jotain juttua tälle ystävälleni, hän häthätää kuuntelee poikaa. Ja jos kuuntelee, ja jotain vaivautuu vastaamaan, ei vastaa pojalle vaan " vastaa minulle" , katsoo minua. Ei mikään ihme siis ettei hänen samanikäinen poika osaa juuri vielä ollenkaan puhua (tai ei puhu) kun äitinsä ei viitsi kuunnella / keskustella.

ilmeisesti olet itse esikoisen äiti :/ SInulla ei varmaankaan ole muita lapsia. kyllä tuo tuttavasi lapsi vielä rauhoittuu! Kärsivällisyyttä!

Minunkin tuttavapiirissäni on lapsia, joista en pidä. Olen silti aina jaksanut sen hetken, kun olen näiden lasten seurassa, mutta sen jälkeen purnaan ystävättärelle, miten ärsyttävä penikka se ja se on. Valitettavasti yksi näistä ärsyttävistä on omien lasteni serkku. Mitä vanhemmaksi hän kasvaa sitä siedettävämpi hänestä näyttää tulevan. Ja minäkin olen muuten huomannut tuon, että juuri 5-vuotiaat ovat erityisen rasittavia.

Mitä nipottamista siinä on että kun olen juomassa kahvia työntyy se lapsi noin vaan syliin? Tai kun seison juoksentelee jalkojen välistä että meinaan kaatua? -ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat