Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Apua tarvitaan teiltä kokeneemmilta. Meillä on nyt 2-vuotias esikoinen, puolivuotias kakkonen ja kolmas tulossa niin että ikäeroa kakkoseen tulee vain 13 kuukautta? Miten muut olette pärjänneet ja jaksaneet rumbaa pyörittää?

Kommentit (2)

Tähän menessä mä olen vielä pärjänyt suht hyvin. Meillä ei nyt esikoinen enää niin pieni (5v), kakkonen on 3v ja kolmas 1v2kk. Nyt tosin alkanu pelottaa toi pärjääminen.(kohta kaksi pientä lisää) Tuntuu että nää kaks nuorinta on niin kamalia vauhtiveikkoja, ja näin viimesillään ei enää perässä taho pysyä. Tietty liikkuminen lasten kaa on aika hankalaa yksin. Heh, meillä ainakin kauppareissut on ihan yhtä hel.... ja koti kokoajan kaaos..ei ole tarkotus pelotella;) No koht helpottaa siinäsuhteessa, ettei enää edes tartte yksin suunitella noita kauppa ym...reissuja. Onhan sentää noita ihaniakin hetkiä, varsinkin sillon kun kaikki nukkuu;) Kyllä sitä pärjää kun ottaa sen asenteen.

lilla79 & vimpulat 36+6

Itse vain koen vähän hassuiksi aina nämä kysymykset miten pärjää.. Kyllähän jokaisen tulisi miettiä sitä jo ennen kuin lisää lapsia tekee, että pärjääkö sitä ja mitenhän arkiasiat toimitetaankaan.

Mutta paaaljon on perheitä jossa monta pientä, ja hyvinhän nuo toimeen näyttävät tulevan :)

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat