Vierailija

Olemme tulleet suhteessamme siihen pisteeseen. että yhteenmuutto olisi ajankohtaista. Minulla on 3v. poika, miehellä ei lapsia. Mies ei kuitenkaan halua muuttaa pois asunnostaan, vaan haluaa että me muuttaisimme asuntoon, mikä vähän epäilyttää minua. Kaiken lisäksi asunto ei todellakaan ole lapsiystävällinen. Mitä mieltä olette tilanteestamme?

Kommentit (3)

Onneksi se oli ensisijaisesti mieheni, joka ei siihen halunnut. Ei tarvinnut minun olla se, joka yksityisyyttä halusi. Mielestäni suhde appivanhempiin pysyy parempana, kun on vähän etäisyyttä. Oikeastaan sama pätee kaikkiin sukulaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asunto oli samassa pihapiirissä ns. mummonmökki. Emme oikein muuten ole samalla aallonpituudella missään muussa asiassa, mutta kun halusimme säästää omaan asuntoon käsirahan, olin valmis asumaan sen vuoden samassa pihapiirissä. Tämä tarkoitus kävi myös heidän arvomaailmaansa, ja isommilta kriiseiltä vältyttiin, tosin muut sukulaiset alkoivat olla näreissään, kun me siellä " ilmaiseksi" asuttiin... tosin maksettiin tietty sähköt yms. Eipä ole sukulaisia ollut meidän jälkeen siihen möksään hinkumassa kuitenkaan...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat