Seuraa 

Mistä pahanhajuinen hengitys taaperolla voi johtua? Olen jostain lukenut että kaikilla taaperoilla on hyvänhajuinen hengitys, mutta meidän 1v2kk vanhalla tytöllä hengitys haisee, varsinkin yöllä. Yritetään harjata hampaat illalla ja joskus aamulla (tytöllä on 10 hammasta, ja lisää tulee) ja annetaan Xylisuu-tabletteja aterian jälkeen. Mutta kuitenkin haisee. Johtuuko se huonosta suuhygienasta? Onko kellään kokemusta ja/tai tietoa tästä asiasta, pliis auttakaa!!!!

Kommentit (4)

Sh kysyi, että olenko huomannut, milloin hengitys haisee. Se ei siis haise aina. En ollut kiinnittänyt asiaan tarkempaa huomiota. Yhtenä vaihtoehtona sh ehdotti suu auki nukkumista, jolloin suu kuivuu ja hnegitys haisee.

Näinhän se sitten olikin. Poika nukkuu tosi usein suu auki ja unen jälkeen hengitys haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kysäisin sitä sitten terveydenhoitajalta ja hän sanoi sen johtuvan isoista kitarisoista jotka " keräävät" moskaa ja se siellä sitten haisee. Eipä sille oikein siis mitään voi mutta ei ole haitallistakaan.

Tyttö nyt 1v10kk ja kysyin hampilääkärillä (1v neuvolassa) että mikä voisi olla kyseessä. Tyttö joi silloin vielä aina iltamaidon sängyssä ja hammaslääkäri sanoi että kun se jätetään pois niin asia muuttuu. No pullo jäi pois mutta edelleenkin tytön hengitys haisee silloin tällöin, juurikin aamulla että myös yöllä (jos tulee viereen nukkumaan haistan sen).

Hampaat pestään aamuin-illoin eli ei ainakaan siittä ole kyse. No, haiskoon mun puolesta kun en kerran sille mitään voi. Olenkin ruvennut kutsumaan sitä " unituoksuksi" joka on nätimpi kuin hengenhaju :D

Jospa ne on ne geenit?:D Tiedä nyt sitten tähän vastausta mutta et ole ainoa jolla näin. Kerrothan jos löydät ratkaisun asiaan, itsekkin olen käsityksessä ettei tämän ikäisen hengityksen kuuluisi haista.

JMMK

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat