Vierailija

Kommentit (10)

Järjestäkää sitä kahdenkeskistä aikaa tai mitä ikinä nyt pirityäksenne tarvitsette. Ei VOI olla mahdotonta saada ipanoille hoitajaa jotta pääsee vähän ulos jos on sitä vailla. Tai laittakaa ne edes ajoissa maate, vuokratkaa hyvä elokuva, mässäilkää kerrankin inisemättä kiloista ja rakastelkaa, nauttikaa toisistanne. Näin me teemme noin kerran kuussa ja voimme mainiosti!

Poreallasta, saunaa, kynttiläillallista ja reipasta patikointia ulkona - ja taas saunaan ja porealtaaseen. Ihanaa ja unohtuu tämä paska sää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kynttilät auttaa mulla! Niitä paljon..

Kaikki pippalot on kivoja syksysin. Järkkää viikonloppuna joku illanistujaisjuttu kavereille vaikka nyyttäreinä jos ei oo rahaa laittaa ja kattelette leffoja, pelaatte jotai pelejä.. Semmonen piristää!

ei ainakaan kekkereillä meilläkään, lähimmät ystävät kun kutsuisi, tulisi kylään vähintään 20 lasta, jopa piristää... ehkäpä kahdenkeskinen aika miehen kanssa piristäisi, kun sitä ei ole ollut vuosikausiin, mutta ei se ainakaan viiteen vuoteen ole vielä mahdollista.

minua piristäisi tuleva meno, mikä on tiedetty jo kuukausia. Eipä olla yrityksistä huolimatta saatu ainakaan vielä lapsenvahtia, joten näyttää siltä, että jää tämäkin meno menemättä.

Vierailija:

Lainaus:

minua piristäisi tuleva meno, mikä on tiedetty jo kuukausia. Eipä olla yrityksistä huolimatta saatu ainakaan vielä lapsenvahtia, joten näyttää siltä, että jää tämäkin meno menemättä.

ja MLL:n hoitajat ovat ainakin täällä Helsingissä näköjään tosi kysyttyjä, kun eivät halua uusia töitä, menevät vain vakkariperheisiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat