Vierailija

Tiedän, että tämä on typerää mutta olen koko ajan ahdistunut siitä että tuleeko lapsista viehättäviä vai ei. En nyt tarkoita viehättäviä minun silmissäni, vaan muiden ihmisten. Mietin asiaa melkein joka päivä. Tuntuu tosi pahalta :(

Minua itseäni kiusattiin todella paljon noin 20-vuotiaaksi asti, rumaksi ja läskiksi. Ja pelkään tosi paljon että lapsillani tulee eteen sama :( Odotusaikoina olen vaan toivonut, että lapset näyttäis mahdollisimman paljon isältään, eikä multa. Tai joltain muulta sukulaiselta. Mulla on itselläni viisi siskoa, kaikki kauniita eikä heitä ole koskaan haukuttu ulkonäön vuoksi, ja heillä on aina ollut ystäviä.

Tää varmaan kuulostaa superpinnalliselta, mutta oikeasti toivon tosi paljon, että lapsistani tulisi muiden mielestäkin viehättäviä ja kauniita, eikä minun näköisiäni. En halua että heidänkin elämänsä olisi samanlaista tuskaa vuosikausia :(

Kommentit (4)

saamalla hyvän itsetunnon! Näin voivat sanoa piu paut kiusaajille. Ja valitettavan usein kiusataan niitä jotka eivät ole " massamuodin" mukaisesti puettu.

ja sitä kautta kokemus kauniina olosta välittyisi lapsiisi. Älä ainakaan koeta painostaa heitä kauneuteen ja samalla väitä itse olevasi ruma. Siinä jos missä teet heille ison karhunpalveluksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat