Vierailija

Se oli muistaakseni vedetön Ceridal rasva, jota saa apteekista.

Levittelin päänahkaan kuten oli neuvottu.

Meni pesemään pois shampoolla... ei lähtenyt. Yritin uudelleen ja uudelleen, ja rasva vaan levis tukkaankin. Rasva pysyi ja koko tukka oli tahmassa. Ja totta kai tähän kuului se klassinen " pitää olla sovitussa tapaamisessa klo 17" ...

Ulos ei voinut mennä, joten pakko oli tehdä jotain.

Pesin pääni mm. saippualla, mäntysuovalla, tiskiaineella, tärpätillä ja omenaviinietikalla. Moneen kertaan...

Lopulta kuuman oliiviöljyn kanssa lähti pois.

Otin opikseni.

Tosin sen käsittelyn jälkeen päänahkani ja hiukseni olivat loistavassa kunnossa. Ei enää kuiva, ei kutissut eikä hilseillyt tai aristanut.

Kokeilkaa samaa, jos uskallatte.

Kommentit (14)

Ihan väärää rasvaa oot menny veteleen!!!!! XD Ceridal on kuten sanoit VEDETÖN joka tarkoittaa että se on tosi rasvaista! Ei oo sitä perusvoidetta mitä voi laittaa tukkaan! Se mitä voi ja kannattaa käyttää on HUMEKTAN TAI AQUALAN L! Ne on sellaisia mitkä lähtee pestessä pois, kosteuttavat hiuksia! Olen itse kokeillut, ja voin suositella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä tekikö sen tahallaan vai sanoiko vahingossa väärin.

Ja kokeilin juuri siksi, että tuttuni oli sanonut sen toimivan loistavasti! EI tullut mieleen, että siinä kävis niin kun toinen kerran ehdottomasti suositteli...

Myöhemmin olen kyllä laittanut ihan tavallista perusvoidetta (aqualania) päähäni, mutta jos ihan rehellisiä ollaan niin kyllä toi rääkki oli tehokkaampi ;)

Itse olen laittanut välillä tummelia kasvoihin, koska kuivuvat paikoittain niin kovaa. On auttanut, mutta hiuksiin en ole uskaltanut niin paksua voidetta laittaa.

Ap, jos tarinasi on totta, niin kuka järkevä ihminen koittaa jotain uutta kauneudenhoitojuttua tai meikkaustyyliä sinä päivänä kun on jokin tapaaminen????

Päänahan kutina ja arkuus oli saattanut johtua jostain hiivatyyppisestä, joten etikka auttoi siihen. Joten jos jotain tuosta uusisin, niin etikan ja öljyn.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat