Seuraa 

Onko teillä hyvät kuumeilijasisaret ovikseen, kuukautisvuotoon tai alkuraskauteen liittyen ollut ihan jumalatonta päänsärkyä? Minulla on ollut jo useampana päivänä ihan älytön jomotus ja vihlonta. Tänään oli vielä ekstrana etova olo. Oli todella mukava olla töissä. Eikä tietenkään särkylääkettä mukana...

Aikaisemmissa kierroissa en vastaavaa kipua ole huomannut, ainakaan se ei ole ollut yhtä raastavaa. Tällä hetkellä kierrossa on menossa 21. päivä. Viikko sitten tuli yhtenä päivänä hieman tuhrua, tänään aamulla oli pöksyissä pieni limaköntsä. Raskauden mahdollisuus on olemassa (ja erittäin toivottavaa!!!), joten yritän välttää särkylääkkeiden syöntiä.

Migreenistä en ainakaan ennen ole kärsinyt (ei vilku valoja silmissä nytkään), ja silmälasitkin tuntuvat sopivilta.

Väsymys on viime aikoina ollut kova. Iltaisin kaadun sänkyyn kuin oljenkorrella työntäen. Yön nukun hyvin ja herään aamuisin virkeänä. Päivällä väsy iskee. Erityisesti viimepäivinä on väsymys ollut ihan törkeää. Käy mielessä, että väsymys ja päänsärky ovat jotenkin yhteydessä toisiinsa.

Onko muilla ollut ovikseen, menkkojen alkamiseen tai alkuraskauteen liittyen vastaavaa? Vai käynkö huomenna apteekista hakemassa jotain mietoa särkylääkettä?

Kommentit (1)

En varsinaisesti osaa ehkä vastata sun kysymykseen, mutta mulla on aina kauhee päänsärky kun menkat on alkamassa.Mulla tosin on tota pääkipua pitkin kiertoa ja ihan migreeniäkin välillä.Hae apteekista panadolia, jos epäilet raskautta.Olen kyllä kuullut, että myös päänsärky voi olla raskausoire.Joten toivonmukaan ois nyt sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat