Seuraa 

... vois johtua? Onko kellään muulla ollut vastaavaa? Neuvolatäti ei oikeen osannut sanoa mistä vois johtua. Huomenna menen antamaan heti aamupissasta uuden näytteen, silloin otetaan myös verensokeri kun en ole vielä ehtinyt mitään syömään. Jos jollain löytyy kokemuksia tai tietoa niin olen kiitollinen :)

Kommentit (3)

suurin osa gluukoosista poistuu virtsan mukana, elimistö alkaa polttamaan rasvaa saadakseen energiaa, tämän seurauksena vereen muodostuu ketoneja jotka kulkeutuu virtsaan..pienistä ketoni määristä ei ole haittaa elimistölle.Liuskakokeissa havaittavia asetoasetaattipitoisuuksia voi esiintyä fysiologisissa stressitilanteissa kuten paaston, raskauden tai toistuvan raskaan liikunnan yhteydessä. Ketoasidoosi, nälkiintyminen tai muut hiilihydraatti ja tai rasva-aineenvaihdunnan häiriöt voivat aiheuttaa suuren asetoasetaattipitoisuuden virtsassa ennen kuin seerumin asetoasetaattipitoisuus kohoaa.

.. sanon vain sen verran että kun itselläni on pari kertaa havaittu ketoaineita virtsassa niin terkka on vaan sanonut että pitäisi juoda enemmän ettei elimistö kuivu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siitä näkee meneekö elimistö happamaksi (muistaakseni...) eli kuinka syöt ja mitä siitä imeytyy.

Mulla ei ole painoa tullut ollenkaan (mikä hyvä bmi:n takia) ja siitä vain seurataan, että johtuuko se terveellisestä ruokavaliosta vai syömättömyydestä. Mulla johtuu tuosta ensiksi mainitusta.

Tulipas sekavasti. Selittäkää joku paremmin :)

Rv 32+3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat