Vierailija

Sivut

Kommentit (34)

ei, miehelläni ei ole ruoka valmiina kun hän tulee töistä. mutta ei ole minullakaan ruoka valmiina (ei miehelleni eikä itselleni) kun mieheni tulee töistä.

Tottakai, ei kai se olisi itselläkään mukava tulla pitkän päivän jälkeen nälkäisenä kotiin ja alkaa laittamaan ruokaa!! Minä kun olen lasten kanssa kotona, ehdin loistavasti kokkailemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yleensä se on ehtinyt syödä sen ennen kotiin tuloa. Auta armias, jos hän on jättänyt ruokansa syömättä, tenavat popsivat murkinan kilpaa suihinsa! Yleensä mulle ei jää murustakaan, ja siitäkös sota syntyy..

Meillä on ollut työtä miettiessä, mikä eväsrasia olisi paras ruoan kuljetukseen. Se tupperin eväsrasia tahtoo valuttaa ylikäyneen ruoan eväsrepun pohjalle. Muovipussit eivät kestä. Voipaperi ei käy muulle kuin ihan kiinteälle ruoalle. Antakaa nyt vinkkejä, miten pakkaisimme ukkokullan murkinan työpäivän ajaksi niin, ettei pöperöä tarvi popsia repun pohjan kautta!

Vai tarkoittiko ap sitä, että mies tekaisee ruoan kotimatkalla valmiiksi, käden käänteessä? Tulee sitten kotiin tarjoillakseen valmiin ruoan pesueelleen?

Ja laitaa todella maukasta hyvää ruokaa. Minä kokkaa useimmiten viikonloppuisin, ja viitsiessäni pakastimeen, josta sitten lämmitellään. Pääsääntöisesti pyritään syömään yksi ateria koko perheen kesken.

Jos teen ruoan valmiiksi siihen kun mies astuu sisälle, se kiehuu kuiviin tai kylmenee, ennen kuin ehtii syömään. Laitan siis puolivalmiiksi ja juttelen ja oleilen miehen kanssa, kun tulee kotiin, ja teen ruoan sitten valmiiksi jonkin ajan kuluttua. Sopii paljon paremmin näin.

Mies tekee meillä aina kaiken ruuan ja koska hän pääsee töistä aiemmin. Viikonloppuisin meillä ei syödä, jos mies ei saa itseään hellan viereen. ;-)

Koska itse olen ravintola-alalla enkä mieluusti päästä ukkoa keittiötä sotkemaan;)

Sitäpaitsi tulen tuntia aiemmin töistä kotiin joten ehdin sillä aikaa kokata, ja alkaa koululaisillakin jo olemaan nälkä.

Miehellä on sellainen " salkku" jossa ruoka pysyy lämpimänä kotiin asti. Ihanaa istua sitten vaan pöytään ku mies tuo ruuan mukanaan, ei tarvitse itseään sillä vaivata että tekisi ruokaa!

Minä meillä teen kaiken ruoan. Kyllä mieskin osaa ja joskus harvoin jotain tekeekin, mutta arkipäivän ruokailut ovat kyllä mun varassa aamupalasta illalliseen...

Vierailija:

Lainaus:

Miehellä on sellainen " salkku" jossa ruoka pysyy lämpimänä kotiin asti. Ihanaa istua sitten vaan pöytään ku mies tuo ruuan mukanaan, ei tarvitse itseään sillä vaivata että tekisi ruokaa!

eli joskus on valmista ruokaa joskus ei ja se valmistaa kuka ehtii. Outo kysymyksen asettelu, miksei kystyä onko sinulle ruoka valmiina kun tulet kotiiin?

minä olen onneton tumpelo keittiössä, poltan kaiken. mies menee töiden jälkeen kauppaan ja tekee ruuan, autan kyllä salaattien yms. helppojen kanssa.

En tee koskaan ruokaa, vaan miehelläni todellakin on ruuat valmiina kun hän tulee töistä, tuo siis aina mukanaan jostakin lämpimänä, joten ei tarvi edes lämmittämisen vaivaa nähdä.

syödäänhän me koko 7-henkinen perhe muutenkin juuri siihen aikaan. Ettekö te muut syö ollenkaan, vai miksi joku tällaista kyselee? No, tietty voihan mies tulla töistä vaikka ilta kymmeneltä, mutta onhan sitä ruokaa hänelle sitten jääkaapissa odottamassa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat