Vierailija

Sain tänään pillerit ja ohjeessa sanottiin, että ne alotetaan ekana vuotopäivänä. Mä kun nyt kuitenkin haluaisin alottaa sen ehkäisemisen välittömästi, mietin et mitäs tapahtuu jos alotan jo huomenna, enkä vasta viikon päästä kun menkat alkaa?

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

luonnonehkäisy.

Hei kaikille. Olemme mieheni kanssa ryhtyneet elämään ns. luonnonmukaista elämää, ainakin pyrimme siihen. Järkevästi, ilman hihhulointia. Seksi on tarkeää meille ja olemme siinäkin ryhtynet käyttämään ns. luonnollista ehkäisyä. Eli emme tarvitse mitään kemikaaleja, labramyrkkyjä tai kumeja! Toimimme näin; viimeistään 3 tutia ennen yhdyntää mieheni pureskelee isohkon valkosipulinkynnen suussaan mössöksi ja luovuttaa sen minulle; suoraan suusta suuhun tietysti, valkosipulin nielen. Sen jälkeen minä otan lasillinen tomaattimehua, jonka purskuttelen suussani kertaallen ja annan sen sitten miehelleni, joka liottaa kulliaan ko. mehussa n. 5min. Tämä on yksinkertainen ja käsittämättömän tehokas ehkäisykeino, jota mm. käytetään osissa Etelä-Amerikkaa ja on saanut suosiota esim Jenkeissä. Homma perustuu jotenkin ihmisen syljen vasta-aineisiin ja valkosipulin eteerisiin öljyihin ja tomaatin lykopeeniin. Olemme käyttäneet tätä ehkäisyä jo 1,5 vuotta. Tosi hauskaa ja kiinnostavaa. Julia.

Mutta aika moni kyllä tykkääkin valkosipulin tai tomaatin mausta, lisäksi ne ovat ÄÄRIMMÄISEN TERVEELLISTÄ RAVINTOA! Tämän ehkäisymetelmän lisäksi me käytämme luonnollisesti niitä ravinnoksemme, kypsennettyinä ja tuoreina. Toki lisäksi muitakin tervellisiä vihanneksia. Mutta mitään Vegejä emme ole. Julia.

Mulle on tullut yllätyksenä se, että niinkin moni on jo kokeillut garlic-tomatoes-balancea, hyvä niin. Osa tietty kirjoittelee lämpimikseen ja pelleilymielessä, muta ne pystyy helposti tunnistaan. Aika paljon on jo käsitelty GTB;n muitakin vaikutuksia ehkäisyn lisäksi. Asiasta saadan lähiaikoina varmasti lisää tietoo, mutta minulle ja monille muillekin riittää henkilökohtaisesti metelmän toimivuus ja mielekkyys; mitä muuta tarvitsee elämässään, kuin sen, että itse kokee asian riittävän hyväksi. Mulle on sivuseikka, mitä muut ajattelevat. Pia.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

viimeistään 3 tutia ennen yhdyntää mieheni pureskelee isohkon valkosipulinkynnen suussaan mössöksi ja luovuttaa sen minulle; suoraan suusta suuhun tietysti, valkosipulin nielen.

Tosi hauskaa ja kiinnostavaa. Julia.

Varmasti teidän seksitouhunne on etukäteen suunniteltuja, eihän tuollaisin keinoin voi syöksyä suunnittelemattomaan pikaseksiin! ...hih...

PIa valistaa;3)Pia: Tästäkin asiasta näyttävät viäräleuat vääntävän vitsiä. Ymmärrän kyllä heidän epäuskonsa, se sallittakoon heille. Toki garlic-tomatoes-balance ei sovi valkosipuli-tomaatti-allergisille henkilöille, mutta muuten sen käyttö on helppoa, eikä orjuuttavaa. Siis LUE TÄSTÄ TARKASTI: eihän tarvitse odottaa just 3 tuntia ennen yhdyntää, vaan voi esimerkiksi aamuisin ja iltaisin tehdä nää toimenpiteet puolisonsa kanssa, niin varmuus on 100%. Siis kaksi kertaa päivässä riittää aivan mainiosti. Lisäksi sen mukana tulevat muut valkosipulin ja tomaatin terveysvaikutukset!!! Aivan ihanaa! Siis aivan helppoa, EIKÄ SIIS ESTETTÄ SIIHEN; ETTÄ HALUAA SEXIÄ EXTEMPORE NYT JA TÄSSÄ HETI, MILLOIN VAIN. hihii. Julia.

En oo hörhö en...

Vierailija:

Lainaus:

viimeistään 3 tutia ennen yhdyntää mieheni pureskelee isohkon valkosipulinkynnen suussaan mössöksi ja luovuttaa sen minulle; suoraan suusta suuhun tietysti, valkosipulin nielen. Sen jälkeen minä otan lasillinen tomaattimehua, jonka purskuttelen suussani kertaallen ja annan sen sitten miehelleni, joka liottaa kulliaan ko. mehussa n. 5min. Homma perustuu jotenkin ihmisen syljen vasta-aineisiin ja valkosipulin eteerisiin öljyihin ja tomaatin lykopeeniin. Julia.

Huuuuuhhhhuiiiiiiiii XD XD XD kaikenmualimanhulluja! XD

Vierailija:

Lainaus:

Mä kun nyt kuitenkin haluaisin alottaa sen ehkäisemisen välittömästi, mietin et mitäs tapahtuu jos alotan jo huomenna, enkä vasta viikon päästä kun menkat alkaa?

Miks et vois viikkoa odottaa?!?!

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mutta aika moni kyllä tykkääkin valkosipulin tai tomaatin mausta

Kyllä minäkin tykkään valkosipulista, mutta en paljaaltaan, enkä raakana! *yök*

Hihiii, teillä sitten työkaveritkin osaa ennustaa että millon olette sekstailleet! " Huh, Pate haisee taas valkosipulille" ..." No niinpä tekee, se on saanu eilen Julialta!"

Hihii, ei se meitä haittaa!!! Julia.

JOS nimittäin käytätte GTB-menetelmää. Jos tarviit tarkempia ohjeita, niin kysy! Systeemin periaate on jo kerrottu aikaisemmissa viesteissä. Julia.

Vierailija:

Lainaus:

JOS nimittäin käytätte GTB-menetelmää. Jos tarviit tarkempia ohjeita, niin kysy! Systeemin periaate on jo kerrottu aikaisemmissa viesteissä. Julia.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta aika moni kyllä tykkääkin valkosipulin tai tomaatin mausta

Kyllä minäkin tykkään valkosipulista, mutta en paljaaltaan, enkä raakana! *yök*

Hihiii, teillä sitten työkaveritkin osaa ennustaa että millon olette sekstailleet! " Huh, Pate haisee taas valkosipulille" ..." No niinpä tekee, se on saanu eilen Julialta!"

Vierailija:

Lainaus:

viimeistään 3 tutia ennen yhdyntää mieheni pureskelee isohkon valkosipulinkynnen suussaan mössöksi ja luovuttaa sen minulle; suoraan suusta suuhun tietysti, valkosipulin nielen.

Tosi hauskaa ja kiinnostavaa. Julia.

Varmasti teidän seksitouhunne on etukäteen suunniteltuja, eihän tuollaisin keinoin voi syöksyä suunnittelemattomaan pikaseksiin! ...hih...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat