Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meille on tulossa keittiöremontti ja kaikki kalusteet, tasot, kaakelit ja koneet vaihdetaan. Olen ihan pihalla siitä, mistä kannattaisi lähteä keittiötä tilaamaan. Kannattaako kysyä tarjouksia useasta paikasta? Mistä? Asumme pääkaupunkiseudulla.

Olen ajatellut kiiltäviä, sileitä valkoisia kaappeja, teräsvetimet tai mieluummin teräslista, joka toimii vetimenä kaapin reunaan.

Suositteletteko terästiskipöytää vai tasoon upotettavaa? Riitääkö 1, 5 altainen vai pitäisikö olla 2? (Silloin ei kyllä astianpesukone mahdu kunnolla)

Minkälaisia ovat teräksiset kodinkoneet käytössä? Entä hella, keraaminen taso vai perinteiset levyt? Minulla ei ole mitään kokemusta keraamisesta, mutta olen kuullut, että se on hankalasti hoidettava.

Minkälaiset kaakelit olis kivat valkoisten kaappien kanssa?

Ja vielä, ovatko vetolaatikot alakaappien tilalla hintansa arvoiset?

Saako kalustemyyjiltä innovatiivista suunnitteluapua? Entisten kaappien tilalle uudet osaisin minäkin tilata, mutta haaveilen, että saan jotain uutta ja erilaista.

Kommentit (9)

Ikealla näyttää olevan myös monenlaisia keittiöitä, myös kokovalkoisia. Hinnat ovat kai halvemmat kuin monella muulla, mutta ovatko ne laadultaan huonompia kuin muut?

Niin, ja niistä teräskalusteista haluaisin myös mielipiteitä. Näkyykö niissä jokainen sormenjälki? Tai siis lähtevätkö jäljet helposti pyyhkimällä pois?

En oikein jaksa sietää sellaisia keittiökaappeja ja kalusteita, mistä saa hangata ja hangata jälkiä, eikä silti tule siisitä! (Mulla on ollut kerran sellaiset maalatut mattapintaiset kaapit, ne oli kauheet, kun rasvatahrat ei lähteneet pois itkemälläkään)

on tyylikäs ja helposti puhtaanapidettävä. Valkoiset kaapit (kiiltäväpintaiset) on hyvä valinta, ei niissäkään käy jokainen sormenjälki. Meillä itsellämme on valkoiset kaapistot, musta kivitaso ja valkoiset tiiliskivenmuotoiset kaakelit. On oikein tyylikkään näköinen. Mielestäni kahta allasta ei tarvitse, 1,5 tai yksi riittää. Meillä on yksi pyöreä ja on aivan riittävä. Ja vetokaapit alakaappeina ovat aivan ehdottomat!!

Ilman muuta kannattaa kysellä tarjouksia useammasta paikasta (puustelli, ala carte keittiöt, petra-keittiöt, parma jne.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nykyään kaakeleiden sijasta on olemassa myös muita vaihtoehtoja. esim. värillinen lasilevy tai rosterilevy voisivat sopia valkoisten kaapistojen välitilaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat