Seuraa 

Tiedän, että olen varmaan ihan liian hysteerinen, mutta tätä lasta on toivottu jo yli 2 vuotta ja saatu alkuun hoidoilla!

Viime yönä huomasin, että oikean nivusen yläpuolelta, alavatsalla (munasarjassa?) vihloo. Nyt vihlonta on jatkunut pitkin päivää. Ei ole kovaa/kovin kipeää, mutta tuntuu selvästi. Menkkamaista jomotusta on ollut aiemmin, mutta sen olen tulkinnut kohdun kasvuksi. Tämä tuntuu kyllä ihan erilaiselta.

Missä vaiheessa pitäisi huolestua ja lähteä näytille? Mitään vuotoa ei ole ollut, eikä muita oireita. Raskausoireet ovat olleet melko vähäisiä, rinnat kipeinä ja pientä kuvotusta. Plussa oli kuitenkin hyvin selkeä. Voiko tämä olla ihan normaalia?

Pliis, kertokaa kokemuksia, oon niin huolissani!

Kommentit (5)

Olipa huojentavaa lukea kokeneiden kirjoituksia. :) Tänään on kipuillut koko päivän ja yhdessä välissa oli suorastaan hirveät kivut. Yritän olla huolestumatta... :)

Moi! Mä olen nyt viikolla 15 ja vihlontaa on ollut mulla alusta asti.Ne on kuulemma niitä liitoskipuja kun " paikat löystyy" . joten älä oo huolissas, se on normaalia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis vihlontaa. Se oli niinku just munasarjojen kohdalla ja liittyi jotenki kuulemma kohdun toimintaan ja aktivoitumiseen? Vihlonta meni sitten ohi, mutta kesti tosiaan jonku aikaan. Ei siis ollut mitenkään 24h mutta muutaman kerran päivässä.

T. Oodi rv28

Liinaharja ja tilulii! Rupesin niin kovasti pelkäämään kohdun ulkoista. Tieto todella lisää tuskaa. Mutta ihana kuulla, että muillakin on kokemuksia vastaavasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat