Vierailija

Mistä se mahtaa johtua? siitäkö, että vihdoin itse tajuaa, ettei tarvitse tiettyjä selkään puukottajia elämäänsä tai että joku on vaan niin itseään täynnä vai mikä? Johtuuko kenties omasta käytöksestä, olen viime vuosina ruvennut ilmaisemaan omia mielipiteitäni aika suoraan ja muutamat ihmiset ovat niistä suuttuneet vaikka mielestäni ystävyyksissä voi sanoa mielipiteitä ja niitä saa olla molemmin puolin.

Onko teillä muilla kariutunut suhteita ja mikä oli syy?

Kommentit (2)

Jätin seurustelukumppanini, kun tajusin viimein ettei se mitään perhettä mun kanssa perusta, hetken päästä katosi elämästäni sydänystävä kun se ei kestänytkään kun myös minä aloin arvostella hänen tekemisiään. aloin seurustella tulevan mieheni kanssa, jolloin ystäväpiiri harveni entisestään molemmilla kun päätettiin keskittyä oman elämän raketamiseen eikä toisten tukemiseen.

Mutta elämä on ihanaa! terveisin kohta 40 v.

ja uskon että yksi syy oli ex-ystävien kateus.. esim. menin naimisiin, meillä on nyt 3 lasta.. ym.ym.. ja lisäksi sanoin suorempaan mitä ajattelin ja lisäksi olin alkanut ajatella enemmän ns. vaikuttavista asioista.. En vaan osaa hissutella jos on asiaa sanottavana. En siis sovellu poliitikoksi.. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat