Vierailija

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Käy paikallisessa viikonloppuisin. Lasten nimet Julia ja Aleksi.

Värjää hiuksiaan. Luultavasti kotona lasten kanssa aika pitkään. Työtön tai mies on työtön." Kolmoselle; Mä olen siis lähiömamma? Paikallisessa en kyllä käy, kerran kuukaudessa kylläkin baarissa, kotona ajttelin olla kahteen vuoteen asti, ja lapsen nimi toinen noista. Ja niin, värjään hiuksiani, senkin ruma, rupsahtanut harmaatukkainen liisan äiti, koska haluan että tukkakin näyttää hyvältä.

On maaseudulta kotoisin, yliopistokoulutettu. Muuttanut ensin opintojen perässä yliopistokaupunkiin, sitten pk-seudulle töihin. Haluaa ympäristökseen maaseutumaisen ympäristön, joten ovat miehensä kansa päätyneet asumaan Kehä I ja III välimaastoon.

Lasten nimet ovat Joona ja Aava.

Luulee olevansa nokkela mutta on oikeasti epävarma, sydämetön, korottaa itsensä muiden yläpuolelle, purkaa paineitaan vittuilemalla netissä.

Lapset Jenna ja Jori. Tykkää olla nuorekas, eli juoksee edelleen baareissa. Tupakoi. Huonot tulot. Ex-mies puolipäiväjuoppo, josta ei enää mitään hyötyä.

Lapset tarhassa jo 1-vuotiaina oli äidillä työtä tai ei. Koulutus ammattiasteelta, tai pelkkä peruskoulu.

vaalea blondattu lyhyt tukka hieman pullea, koulutus lähihoitaja. 2 lasta, paplareita eikä tuulipukua kyllä löydy vielä. juu ja vanha fiat uno on autona. ja meidän lapsilla on reimatecit. käyn baarissa joskus kun lapset ovat isällään ja tykkään laulaa joskus myös karaokea:) ja kiitos kysymästä, olen ihan tyytyväinen elämääni:)

ikä 19v pukeutuu kuin pissis. lapsia yksi, olkoon vaikka mico. lapsen vaatteet lähinna lindeksiltä, ei autoa tai sitten se on joku rupunen fiat.

lähiömamma mutta, vaatteita ostan lapsille Lindeksiltä mielleläni. Nättejä vaatteita kohtuuhintaan. Olen tosin joskus nuorena asunut lähiössä..onkohan tapa jäänyt sitten sieltä? Ja mistä niitä vaatteita sitten pitäisi ostaa kun kerta omakotitaloalueella asutaan? Ihmettelen suuresti!

Vierailija:

Lainaus:

vaalea blondattu lyhyt tukka hieman pullea, koulutus lähihoitaja. 2 lasta, paplareita eikä tuulipukua kyllä löydy vielä. juu ja vanha fiat uno on autona. ja meidän lapsilla on reimatecit. käyn baarissa joskus kun lapset ovat isällään ja tykkään laulaa joskus myös karaokea:) ja kiitos kysymästä, olen ihan tyytyväinen elämääni:)

=) Täälläkin yksi!!

En kyllä tiennyt et sellaisia on mutta kai mä sellainen nyt olen sitten. Asun vuokralla ja 2 lasta joiden nimet Eeva ja Aatu, ei taida olla kait ne ihan yleisimmät lähiönimet kuiteskaan. Koulutus on kauppaopisto ja autona toden totta Fiat Uno. Mesellä päästelin kun vielä olin naimisissa. Mä ainakin olen ihan tyytyväinen nykyiseen elämäämme.

yksinhuoltaja, ja toinen lapsista on Nicolas (ulkomaalainen isä), teen gradua yliopistolle. Pituus 168 paino 65 (10kg liikaa). Auto on vanha Sierra. Ja 7 ei tuu, mutta katso-lehti tulee. Kuten myös kodin kuvalehti, viherpiha ja tieteenkuvalehti.

terkut tutuille ;)

ihmettelen. Olen asunut lähiössä, tällä hetkellä en enään. Tummat pitkät hiukset, hoikka, pitkä, tekstinkäsittelijänä sairaalassa. Lapset Toni ja Saila. Mikä mä oon?

Meikkaa yleensä vain lähtiessään baariin. Baarissa käydessään ottaa kunnolla- kun niin harvoin pääsee. Tai sitten ei käy koskaan viihteellä. Tukka on lyhyt tai sitten pitkä hiirenhäntä, jota ei muista kammatakaan joka päivä. Elämän sisältö on lapset, kotityöt, tv-sarjat ja juorut. Katsoo kaikki kilpailut ym tv:stä. Vaatetus yleensä toppatakki- tuulipukulinjaa, tai farkut ja neule tai college.

Lapset ovat (valitse tästä 2-4): Jere, Toni, Tino, Henri, Aaro, Eero, Jenna, Nea, Emilia, Oskari, Nico, Rasmus, Iida, Ida, Iida-Maria, Sofia, Santeri, Daniel, Mikael, Jesse, Janna, Laura, Vilma, Venla, Saku, Niklas, Nicolas, Oliver, Mico.

minäkintaidan sitten olla lähiömamma vaikken sitä ennen tätä tiennytkään. Kyllä, käyn silloin tällöin baarissa, aivan kamalaa. Mutta on minulla vielä synkempikin salaisuus....................... VÄRJÄÄN HIUKSIANI, ANTAKAA ANTEEKSI!!!!!

Täällä kun on kerrostalo-alueita ja omakotitaloalueita ja sellaisia, joissa on molempia sekaisin. Molemmat alueet ovat lähellä kaupungin keskustaa ja lähiöiksi kai niitä täytyy sanoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat