Seuraa 

että vauva olisi jo laskeutunut?! viikkoja on 31+4..ja näyttää että vauva olisi jo hiukan laskeutunut?! =D eikö ole hiukka aikaista=/

Kommentit (3)

Mulla ollut itselläni tokassa raskaudessa vauva laskeutunut jo viikolla 30, kolmannessa raskaudessa samoilla viikoilla, molemmat silti syntyneet reilusti yliaikaisina. En tiiä vaikuttaako asiaan sitten onko ensisynnyttäjä vai ei. Enempää en osaa kertoa, koska mulla tuosta ei ikinä neuvolassa mainittu mitään. Todettiin vain , että laskeutunut on.

Mulla on viikkoja nyt 32+1 ja viime viikon keskiviikkona lääkäri sanoi että vauva on tosi alhaalla, pää siis alaspäin ollut jo monta viikkoa ja sanoi että pää on häpyluiden alapuolella ja kuulemma niin tukevasti vaavi siellä paikallaan että ei kauheasti päätään liikuta. Eli kyllä se voi olla jo laskeutuneena. Ja jotenki mulla on mahakin nykyään aika alhaalla, ja itse en asiaa huomannut ennenkuin muut vasta sanoivat mulle että sullahan on maha jo laskeutunut=) ettäs tämmöstä,,,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla oli esikoisen kanssa sama homma rv 31 ja siitä sitten alkoikin kovat supistelut ja sairaalassa makoilu... Pikkuinen syntyi estolääkityksestä huolimatta rv 37+. Toivottavasti sinä pääset loppuun asti hienosti! Pitää vain tottua siihen, että jalkojen välissä kulkee ylimääräinen ' pallo' ;)

Tsemppiä loppuraskauteen!

äippä rv 24+4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat