Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olipa " hauska" risteily. No hauskaa tosin oli, mutta alkaa ihan oikeasti vähän luottamuspula iskeä. Miehet on sikoja!

Alkuillasta baarissa tuli aika mukava porukka tekemään tuttavuutta, 6-7 miestä, heitä taisi kyllä olla samaa porukkaa enemmänkin risteilyllä. No, ihan komeita suomalaisia kivoja kavereita, joten juteltiin kamujen kanssa siinä ja juotiin drinksuja. Joku miehistä näytti lapsensa kuvaakin ja kaikki kerrottiin olevamme naimisissa. Ilta jatkui ja känni päälle kaikille. Pikkuhiljaa alkoi vähän ahdistaa nämä sankarit, alkoi pientä kopelointia tanssilattialla ja pussailuyrityksiä. Vaihdettiin maisemaakin vähäksi aikaa että päästään eroon niistä. No samanlaisia joka paikassa. Tanssiminen ei riittänyt juuri kenellekään vaan hyttiin olisi pitänyt lähteä milloin drinkille milloin hieromaan hartioita.

Tavattiin samat kaverit taas, heitä ei ollut vieläkään onnistanut, joten kävivät uudelleen kokeilemaan. Yksi heistä jolla myös vaimo ja kaksi lasta, (muistaakseni vielä porvoosta-ihan totta) halusi kovasti näyttää hyttinsä mulle. No eipä kumminkaan kiinnostanut. Olin kuulema ihanin nainen mitä hän on koskaan tavannut - heh! ja hän ei kestä jos ei enää näe minua.. joo.

Juttelin näiden kanssa kyllä paljon sinä iltana ja selvisi seuraavaa. He käyvät risteilyllä samassa kaveriporukassa kerran pari vuodessa. Jos eivät saa pillua (miehen oma sanonta) laivalla, niin sitten menevät " saunomaan" virossa. Kaikilla heillä siellä vakihoidot. Kertoi omastaan, naisen muodoista ja halukkuudesta, yhtä ylpeänä kuin lapsistaan.

Mulle jäi todella se käsitys että koko laivasta ei löytynyt yhtään miestä, joka olisi vaimonsa luottamuksen arvoinen. Surullista kun itsekin on vaimo.

Sivut

Kommentit (44)

Juuri se mies, jonka kanssa luuli kaiken olevan ok, kumpikin sai mennä omiakin menojaan kun luotettiin (muka -kuten myöhemmin selvisi) toisiimme, aina sai kuulla kuinka on rakas ja tekstareita sateli... No, pahimman luokan petturihan se oli! En osannut aavistaakaan, ystäväpiirikin oli ihan ihmeissään, että tuollainenko se ukko olikin :O

Ikinä enää en tuollaisiin " lässyttäjä" -miehiin hairahdu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kun nämä isit saavat sitä viinaa niin kaipa siinä sitten vaimot unohtuvat. Mulla lähipiirissä nyt kahdella yllätysero siksi että miehillä on toinen " virikenainen" .. molemmilla aivan ihanat, kauniit, uskolliset, kiltit vaimot sekä lapsia.

Mä kuitenkin olen sitä mieltä että jos en ns päästäisi miestäni mihinkään, aiheuttaisi se varmasti enemmän " tarvetta" näille hoitaville toisille naisille. Eli mun ei auta kuin luottaa siihen että mieheni on - myös kännissä - luotettava. Mutta jos sellainen tapahtuis että toisen kanssa muhinois niin siinäpä sitten menettäisi hemmetin paljon!! Paljon enemmän kuin minä!!

Mieheni ei kuitenkaan käy baareissa ja osaa ottaa sopivasti. Ja pettää voi aika hyvin vaikka netin kautta nykyään.. sehän se helppoa on. Ja näitä naisia kyllä on jotka tukevat niin kovasti raasuja isiä...

Mulla on ihan samalaisia kokemuksia noista risteilyistä.. Ja jotkut hakevat jo varmaa seuraa etukäteen netistä, ja jos ei onnaa niin sitten viroon " saunomaan" ..

Mutta täytyy muistaa, että nämä ei oo sitten tän palstan lukijoiden miehiä, ne on sanonu vaimoilleen, etteivät petä!!

Meille nyt vain on avioliiton " riskienhallintaa" se että tyttö tai poikaporukalla lähdetä juhlimaan niin etteikö viimeistään valomerkin aikoihin kotiuduttaisi. Yleensä vielä puoliso hakee ravintolasta. Risteily ei tulisi kuuloonkaan. Lapset ja perhe on niin tärkeitä ettemme tosiaan halua mokata tätä ja humaltuneena sitä saattaa tehdä jotain mitä ei ikinä itsestään uskoisi.

miten puoliso voi hakea valomerkin aikaan toisen kapakasta jos teillä on lapsia? jääkö lapset yksin siksi aikaa?

Mun mielstä ei kyllä voi ennakoida kaikkea jättämättä menemättä. Jos haluaa pettää niin kyllä se onnistuu selvinpäin vaikka " punttisalille" lähtemällä.

pettää! Mä en ainakaan käsitä sitä hinkua risteilyille esim. meillä töissä ehdoton suosikki pikkujoulujen viettopaikkana.. Kun yrittää ehdottaa esim. päiväristeilyä tms. yöksi kotiin juttua, se tyrmätään alkuunsa..

Tosiaan yleensä ei ole missään matkalla ilman minua ja esim tuo matka josta viestitteli oli työpaikan isot messut jossa oli työkavereidensa kanssa joissa myös minun hyviä ystäviäni ja tällä porukalla liikenteessä..

Yritätte nyt ihan turhaan mustamaalata asiasta josta ette mitään tiedä..

huvittavaa kyllä. =)

Täyden varmuuden saamiseksi pitäisi roikkua hänen mukanaan 24/7, tai hankkia joku vakoilemaan hänen menojaan, kun ei itse voi.

Ei minunkaan mieheni käy baareissa, mutta en tosiaan tohtisi täydellä varmuudella sanoa, ettei hän ikinä petä/pettäisi. Pidän sitä kuitenkin todella epätodennäköisenä, eikä ole mitään merkkejä sellaisesta. Mutta 100% varmuus...?

Minua on aiemmin petetty. Silloin olin muka täysin varma, ettei exäni minulle sellaista tekisi, mutta vähänpä tiesin, lopulta.

No, tämä ei nyt suoraan käsitellyt risteilyjä tai pikkujouluja (jep, yhdessä vietettiin pikkujoulut tämän petollisen exänkin kanssa ;)) mutta ihmettelen vaan kuinka tuon 100% varmuuden saa.

Mies ei petä eikä jätä, on senverran kokemusta elämästä hänen kanssaan.

Eli ei mitään " sad but true" vaan gladly married to a good man!

jotkut tuntuu olevan. Että pitää olla ihan jotkut ihme säännöt ja rajoitteet ja että yksin ei saa lähteä matkalle. En olisi tuollaisessa suhteessa sekuntiakaan. Jos kumppani haluaa pettää, se tekee sen vaikka kauppareissulla tai lasta hoidosta hakiessan. Jos taas kantaa vastuunsa, ei mitkään risteilyt sitä hetkauta.

Säälin teitä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat