Vierailija

Aloin vähän aikaa sitten käyttää pillereitä monen vuoden tauon jälkeen, ja kyllä on taas niin maan perusteellisen tasainen olo. Vaikka yritän ajatella seksiä, ei vain tule haluja.

Ennen halut iskivät päälle ajattelemattakin aina kierron puolivälissä. Se oli toki mukavaa, jos oma mies oli " saatavilla" , mutta jos hän ei jostain syystä ollut, niin olisin voinut naida kaikkea mikä liikkuu. Minulla oli siis todella voimakkat kierron mukaan vaihtelevat on/off-seksihalut.

En oikein tiedä, miten suhtaudun näihin pillereihin. Eipähän enää tee mieli kiksauttaa jokaista marketissa vastaan kävelevää urosta, mutta kun ei tee mieli omaansakaan. Kumpi on parempi: haluta kaikkia vai ei ketään?

Kommentit (8)

kuparikierukan kanssa oli ja nyt kun on tehty sterilisaatio niin halut on kovat ennen ovista. Vaihda kierukkaan, tosin hormonikierukasta ei ole kokemusta.

En ole koskaan huomannut minkään ehkäisymuodon lisäävän tai vähentävän haluja. Nyt käytän hormonikierukkaa eikä sekään ole vaikuttanut haluihin kuparikierukkaan verraten - tai vaikka ehkäisyttömään aikaan verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuparikierukkaan suhtaudun vähän ennakkoluuloisesti, kun pelkään sen lisäävän vuotoja ja ei se ole niin varmakaan kuin hormonikierukka. ap

Vierailija:

Lainaus:

Vaikka yritän ajatella seksiä, ei vain tule haluja.

Ennen halut iskivät päälle ajattelemattakin aina kierron puolivälissä. Se oli toki mukavaa, jos oma mies oli " saatavilla" , mutta jos hän ei jostain syystä ollut, niin olisin voinut naida kaikkea mikä liikkuu. Minulla oli siis todella voimakkat kierron mukaan vaihtelevat on/off-seksihalut.

Siis just niinku ite oisin kirjottanu...mietinkin jo että jos lopettais nää pillerit. Masentaa kun kertakaikkisesti KAIKKI seksihalut on mennyttä. :(

Tosin täytyy sanoa, että eräällä ystävälläni myös tuo NuvaRing on aiheuttanut sitä haluttomuutta, joten mikä kenellekin sopii.

Ja ennen mulla oli pillereinä Diane Nova.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat