Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ootteko huomannu eroa?

Kommentit (13)

mitään tieteellistä pohjaa en tosin tähän tiedä. Mutta niin vaan mulle kävi kuten vanhassa sanonnassa, että tytär vie äidin kauneuden: hiukset lähtivät tukottain jo raskausaikana. Pojan kanssa tuntui, että hiukset eivät olleet koskaan olleet niin upeat ja kasvaneet niin nopeasti. Tiedä sitten mistä johtuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tyttö syntyi maanantaina ja ainut selvä merkki että odotan tyttöä oli se ettei karvat kasvanut jaloissa ja muutenkin huonommin kun poikaa odottaessa!

-ap

mutta poikaa odottaessani hiukset tuuhettuivat (ei putoilleet ollenkaan, imetysaikana sitten sitakin enemman) ja muut karva ohenivat hurjasti. Kainaloitakaan ei tarvinnut ajella kuin kerran viikossa, normaalisti on sanki jo vuorokaudessa.

Lievaa PCO:ta karsivana minulla on kylla normaalisti vahan kohonnut testosteronitaso, ehka se palautui " naisellisemmaksi" raskausaikana ja siksi karvankasvu hidastui. Ei se mitaan epanormaalin voimakasta ole kylla muulloinkaan, en siis karsi hirsutismista.

Olen pohtinut asiaa koska itellä on kaks poikaa ja heidän odotus aikana karvat kasvo koko ajan ja hirveen äkkiä..

Tässä raskaudessa, nyt menossa rv 37 ei jaloissa ole kasvanu koko aikana karvoja yms :o

No kohta selviää kumpiko tulee.

Kiva kun vastasitte

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat