Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (28)

Oli vähän muutakin ajateltavaa. Ei ollut minusta lainkaan noloa synnyttää tisut paljaina /nännit höhhöllään :D Jos jostakusta on, niin omapahan on asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

synnytyksen jälkeen sitten oltiin vauvan kanssa reilu 2 tuntia ufo peitteen alla. sen jälkeen vauva pesulle.

Mä en kokenut sitä nolona tai muuta, luonnollisena vaan.

Tisseillä ei ole mitään tekemistä synnytyksen kanssa. Itellä ollut myös oma-t-paita päällä, olin kyllä aika tiedottomassa tilassa, mutta olin etukäteen päättänyt pitää paidan päällä ja sanoin miehelle, että huolehtii ettei mun tarvitse olla alasti. Musta se, että on kuuma ei ole mikään selitys. Itseäni myös kummastuttaa nää nännit höhhöllään alasti synnyttäjät...

Mun synnytyksen aikana salissa ainakin ramppas sen verran porukkaakin, että onneks ne ei nähnyt kun kaikkein välttämättömimmän ;) Mulla raja menee tossa. Alasti en halua olla kaikkien pällisteltävänä.

Heti kun saavuin synnytysvastaanottoon kävi käsky että vaatteet pois. Mä että kaikkiko. No, sukat sai jättää jalkaan :) Siihen päälle sitten väljä ja tuskin paikallaan pysyvä sairaalan puseron tapainen päälle, jossa takaosa on täysin auki...tai no oli siinä kaksi solmimisnarua joilla sai vähän takapuolta piiloon. Mutta kyllä siinä vaiheessa supistustuskat oli niin kovat että mulle ihan yks lysti jos joku vieras näki mun pepun kun tuskissani köpöttelin kohti synnytyssalia...

Vierailija:

Lainaus:

synnytystapa on verrattavissa naisten seksuaaliseen hyväksikäyttöön, se on väkivaltainen, henkistä ja fyysistä tuskaa aiheuttava nöyryyttävä toimenpide jossa nainen on sänkyyn alistettu uhri.

Poikkeaa aiheesta, mutta kenen hyväksikäytön uhri nainen mielestäsi on synnytystilanteessa? Jumalan? Luonnon?

Omani on tyystin erilainen. Synnytinkin kyllä sairaalassa, jossa synnyttäjää ei esim. " alisteta sänkyyn" , mutta ei kai ne pakolla sänkyyn sido muuallakaan, jos vauvan henki ei sitä jostain ssytä vaadi.

Joka tapauksessa, olisi hyvä, jos esittäisit omat kokemuksesi omina kokemuksinasi etkä minään yleistotuuksina. Tuo kun ei ole useimpien kohdalla totta.

Vierailija:

Lainaus:

synnytystapa on verrattavissa naisten seksuaaliseen hyväksikäyttöön, se on väkivaltainen, henkistä ja fyysistä tuskaa aiheuttava nöyryyttävä toimenpide jossa nainen on sänkyyn alistettu uhri.

No se sairaalan kolttuhan siinä vaan on päällä, joko edestä napitettava tai takaa solmittava, eli eipä täysin pukeissakaan voi sanoa olevansa..

alapäästä nyt ainakaan ;)

Ja juu.. käytännössä alastihan siinä synnyttäessä ollaan, alapää valtoimenaan, ja siltikö ihan oikeasti jonkun mielestä olisi omituista jos rinnatkin olisivat paljaat? Miksi ihmeessä se olisi mitenkään kummallista?!

tuskin niitä kiinnostaa kuka on alasti ja kuka ei...

Helpompi se on vauvakin saada heti ihoa vasten jos ei tarvitse mitään paitoja repiä välistä pois.Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Omani on tyystin erilainen. Synnytinkin kyllä sairaalassa, jossa synnyttäjää ei esim. " alisteta sänkyyn" , mutta ei kai ne pakolla sänkyyn sido muuallakaan, jos vauvan henki ei sitä jostain ssytä vaadi.

Joka tapauksessa, olisi hyvä, jos esittäisit omat kokemuksesi omina kokemuksinasi etkä minään yleistotuuksina. Tuo kun ei ole useimpien kohdalla totta.

Vierailija:

Lainaus:

En kyllä ollut ammeessa, suihkussa kävin, mutta vetäsin puseron päälle sen jälkeen. Halusin edes vähän intimiteettisuojaa henkilökunnan läsnä ollessa.

On jo tarpeeksi noloa joutua synnyttämään alateitse, mutta vielä sekin että sen jälkeen joutuu retkottamaan nakuna ommeltavana kun vauva laitetaan paljaalle rinnalle, kyllä sen ilmestyksen luulisi hävittävän miehen seksihalut lopullisesti.

mut oli se sairaala kaapu, millä ei mitään väliä ollut.

Kädestä pitäen opettivat imetyksen, joten ihan sama vaikka olis tissit oluut koko ajan esillä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat