Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mua tavallaan harmittaa, kun meillä on kaikki niin hyvin; miehellä on mahtava duuni, palkka n. 5000Egee/kk plus pvrahat päälle. Meillä on ihana ok-talo; 185neliöö, uima-allas, iso tontti; 4500neliöö. Lapset älykkäitä ja kauniita. Poika oli matematiikkakilpailussa koko koulunsa paras, 11v ja tytär 12v, opiskelee englanninkielisessä luokassa, osaa jo englantia kuin syntyperäinen. Heillä on hyvät harrastukset; jääkiekkoo, ratsastusta, piannonsoittoo, maalausta. Meidän seksielämä on AIVAN ihanaa, en mistään hinnasta haluaisi erota kultamiehestäni. OLin neitsyt (tietysti), kun tapasimme ja uskon että tämä ensimmäinen oli paras mahdollinen minulle! Ajatelkaa! Joskus kuitenkin haluaisin kokeilla, millaista olisi tavallisen perheen elämä, sellaisen perheen, jolla ei mene niin hyvin kuin meillä. Vaikka vain yksi viikko tavisten elämää. Sitten taas osaisi olla kiitollinen siitä mitä on saavuttanut ja osaisi asettaa lisää tavoitteita elämälleen, ja niitähän toki riittää! Nyt on aivan ihanaa odottaa joulua; olemme suunnitelleet matkaa Karibialle, viime vuonna olimme Thaimaassa. T. Kati.

Kommentit (3)

t. sairaudesta, keskenmenoista, lapsettomuudesta, miehen työttömyydestä, masennuksesta, ystävän itsemurhayrityksistä, ystävien lapsen kuolemasta jne jne eteenpäin tarpova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat