Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olen hoitanut kahta tytärtämme (3-ja 1-vuotiaat) kotona, ja nyt olen aloittamassa lähihoitajaopinnot iltaopiskeluna. Mies pystyy hoitamaan lapsia iltaisin koulussa ollessani, mutta nyt isona ongelmana on ne työharjoittelujaksot, jotka ovat päiväsaikaan. Minne lapset hoitoon?

työharjoittelut ovat 5 viikon jaksoissa, ja muuna aikana en tarvitsisi hoitajaa lapsille. Tietääkö kukaan miten esim. yksityiset päiväkodit suhtautuvat hakijaan joka hakee hoitopaikkaa vain 5 viikon ajalle? Onko ylipäätään mahdollista? Entä hoitaja kotiin, mistä kannattaisi alkaa etsiä, osaako kukaan suositella ketään? Asumme Kirkkonummella, Masalassa.

Tämä on minulle iso ongelma, koska en halua tämän takia joutua luopumaan opinnoista.

Iso kiitos jo etukäteen jos joku pystyy auttamaan!! :)

Kommentit (1)

1,5v ja 3v lapset. Laitoin jo hakupaperit kouluun (varmaan sama koulu kun sinullakin, Espoossa) Tällä viikolla olisi ollut haastattelu mutta päädyin kuitenkin siihen ratkaisuun että lykkään koulunkäyntiä vielä jonkin aikaa. Lapset ovat niin pieniä.

Suunnittelin niin että nämä tenavat olisivat menneet sitten työharjoittelujaksolla kunnalliseen päivähoitoon viideksi viikoksi.

Kannattaa varmasti tiedustella suoraan hoitopaikasta hoitomahdollisuuksista jos yksityiselle haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat