Vierailija

Avioliittoni on syöksykierteessä. Pelastaako sitä enää mikään? Mitä voisimme tehdä?

Toinen asia: olenko paha ihminen vai mikä on, sillä minulla on ollut kovin onneton elämä. Kun olen ollut hetkittäin onnellinen, on aina tullut joku iso pommi ja pudottanut minut.

Myös taloudellinen tilanteemme huolestuttaa. Sairauteni vuoksi olen työkyvytön, ja tarkemmin ajatellen minä en edes halua tehdä työtä vaan se on välttämätöntä pahaa. Miten näet asian?

Entä onko eräs paha ihminen menneisyydestä vielä elämässäni millään tasolla?

Kommentit (1)

Olen huolissasi elämänhalustasi. Se näyttäisi heijastuvan avioliittoosi, itseesi, terveyteesi ja työhaluusikin.

Sinulla on ollut raskasta mutta elämälläsi olisi monia hienoja mahdollisuuksia jos antaisit niille tilaa.

Et ole paha ihminen todellakaan. Aurinko on aivan ulottuvillasi kun vain avaat verhot. Olet ehkä hieman taipuvainen ylidramatisoimaan asioita ja tapahtumia, tässä mielessä olet itse jäänyt mennneisyyteen ja huonoihin muistoihin kiinni.

Toivon että opettelisit katsomaan asioiden hyviä puolia enemmän.

Miehesi näyttäisi eristäytyneen sinusta, en tiedä voitko asialle tehdä muuta kuin pitää parempaa huolta itsestäsi ja ehkä sitten miehesi palaa henkisessä mielessä luoksesi takaisin.

Olet vielä nuori mutta koet itsesi vanhaksi. Elämänhalun puute vanhentaa valtavasti. Niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Vierailija:

Lainaus:

Avioliittoni on syöksykierteessä. Pelastaako sitä enää mikään? Mitä voisimme tehdä?

Toinen asia: olenko paha ihminen vai mikä on, sillä minulla on ollut kovin onneton elämä. Kun olen ollut hetkittäin onnellinen, on aina tullut joku iso pommi ja pudottanut minut.

Myös taloudellinen tilanteemme huolestuttaa. Sairauteni vuoksi olen työkyvytön, ja tarkemmin ajatellen minä en edes halua tehdä työtä vaan se on välttämätöntä pahaa. Miten näet asian?

Entä onko eräs paha ihminen menneisyydestä vielä elämässäni millään tasolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat