Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Parin kuukauden ajan olen nähnyt unta edesmenneestä poikaystävästäni, papastani, kaveristani, tädistäni...miksi?

Kommentit (7)

oma kuollut ukkini tuli uneeni samaan aikaan kun mummo näki hänestä unta. kumpikaan ei olla nähty unia hänestä, mummokaan ei vuosiin. mummo sai tunteen, että ukki voi hyvin, lämmin rauhallinen tunnelma. samoin tuli minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

oma kuollut ukkini tuli uneeni samaan aikaan kun mummo näki hänestä unta. kumpikaan ei olla nähty unia hänestä, mummokaan ei vuosiin. mummo sai tunteen, että ukki voi hyvin, lämmin rauhallinen tunnelma. samoin tuli minulle.

Esimerkiksi pappani sanoi eläessään, että ei tykkää asua yksin ja me aloimme etsiä asuntoa, mihin muttaisimme, että pappa tulisi siihen myös asumaan.Sitten yht`äkkiä pappa sairastui ja parin päivän sisään kuoli.Ennen hänestä näkemäni unet oli kivoja, mut nyt esim. pappani seisoi ovella mädäntyneenä ja multaisena ja kyseli, että miksi me jätettiin hänet yksin, vaikka lupasimme, ettei yksin enää tarvi olla....

Se kertoo vain siitä että alitajuisesti ajattelet että hylkäsitte hänet. En usko että pappasi tuonpuoleisessa ajattelee teidän jättäneet hänet yksin. Unet kertoo sinun tuntemuksia vaikket niitä aina tunnistakaan.

Unet joissa kuollut läheinen puhuu " iukeasti" ovat lämpimiä ja unessa ei tapahdu silloin mitään muuta.

Itse näin unen perheeni koirasta joka lopetettiin 13vuotiaana kun oli niin sairas. Kaksi vuotta myöhemmin koira puhui minulle unessa. Kiitti siitä että teimme oikein ratkaisun ja hän oli väsynyt. Uni oli kaunis ja aamulla itkin pitkään kun oli niin hyvä olla.

Vierailija:

Lainaus:

Ajattelitko yhtään kyseisen ihmisen tuskaa?Hän on jo menettänyt läheisiään ja näkee siitä jopa painajaista.Oletkohan ihan terve?Mieti mitä kirjoittelet!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat